Picture of الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز خبرنگار گروه رسانه‌ای ترابر " ماهنامه صنعت حمل و نقل"

توافق ایران و عراق در سفر دریایی زائران

صنعت حمل و نقل آنلاین: وزیر کشور عراق از توافق ایران و عراق در خصوص تردد زائران به صورت دریایی از خرمشهر به بصره برای نخستین بار در سال جدید خبر داد.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین، عبدالامیر الشمری در بازدید از زیرساخت‌های موجود برای انتقال زائران به صورت دریایی از خرمشهر به بصره، اظهار داشت: برای برگزاری مراسم اربعین و عظمت و اقتدار این راهپیمایی عظیم، امیدوارم سال به سال این امر، هم از جهت امکانات و زیرساخت‌ها و هم از جهت زائر، رشد یابد.
وی عنوان کرد: دولت عراق برای تسهیل در تردد زائران اربعین امسال تمهیدات لازم را اندیشیده و مشکلی برای برگزاری این همایش نداریم.
وزیر کشور عراق با تأکید بر اینکه همه تلاش خود را برای خدمت‌رسانی صادقانه به زائران به کار خواهیم گرفت، گفت:  موارد مورد نیاز از جمله حمل و نقل و بهداشت برای خدمات رسانی به زائران تدارک دیده شده تا زائران با خیال راحت به زیارت بپردازند.
وی با تاکید بر اینکه در تمامی مسیر تردد زائران اربعین حسینی، امنیت کامل از سوی ایران و عراق برقرار خواهد بود ادامه داد: همچنین امسال برای نخستین بار و با توافق ایران و عراق تردد زائران به صورت دریایی از خرمشهر به بصره امکان پذیر شد تا تردد زائران تسهیل شود.

تازه‌های کسب و کار