چابک‌سازی و تغییر ساختار در قدم بعدی ایران ایر (هما)

صنعت حمل و نقل آنلاین: علیرضا برخور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این نکته که ایران‌ایر آماده بهره بردن از تولیدات داخلی در حوزه هوایی است اظهار کرد: در این زمینه علاقه‌مند به همکاری با شرکت صنایع هواپیماسازی ایران هستیم.

علیرضا برخور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

بازدید وزیر از شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا)

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) درخصوص برنامه‌ریزی این مجموعه برای استفاده از تولیدات داخلی قطعات هواپیما اظهار داشت:‌ در بازدیدی که همراه با وزیر راه و شهرسازی از شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) انجام گرفت، پیشرفت بسیار خوب این مجموعه را در زمینه تولید قطعات مورد نیاز هواپیما شاهد بودیم.

تطابق قطعات تولیدی هسا با استانداردهای بین‌المللی

برخور با اشاره به اینکه این قطعات توسط هسا کاملا با استانداردهای بین‌المللی تطابق دارد، تصریح کرد:‌ با صحبت‌هایی که با وزیر در این بازدید انجام گرفت، مشتاق هستیم تا با هسا ارتباط بیشتری برای تولید قطعات مورد نیاز ایران ایر داشته باشیم.

در این زمینه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آماده هرگونه همکاری با شرکت صنایع هواپیماسازی ایران بوده و در بحث تولید و استفاده از قطعات داخلی ایران‌ایر آماده هزینه کردن است.

چابک‌سازی در ایران‌ایر

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درخصوص بحث چابک‌سازی در ایران‌ایر و اقدامات انجام گرفته در این زمینه، گفت: با توجه به وجود یکسری مشکلات و همچنین با توجه به لزوم ایجاد تولید و افزایش درآمد، قطعا با پرداخت بدهی‌ها چابک‌سازی و تغییر ساختاری در قدم بعدی خواهد بود.

مطالب رپورتاژ