اعطای تنديس نقره‌اي حمايت از مصرف كنندگان به “بن ريل”

طی مراسمی كه روز يكشنبه ١٥ ارديبهشت ٩٨ با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن کنفرانس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، شرکت راه آهن شرقی بنیاد (بن‌ریل)  تندیس نقره‌اي سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را كسب كرد.

به گزارش روابط عمومي شركت بن ريل، اين شركت به عنوان تنها شركت از بخش ريلي كشور و به دليل رعايت حقوق مشتريان، کیفیت ارائه خدمات، رضایت‌ مندی مشتریان، شفافیت مالی، خدمات پس از فروش و قیمت محصول، به عنوان شركت حامي حقوق مصرف كنندگان انتخاب و شايسته كسب تنديس نقره‌ای شد.

شايان ذكر است براساس ارزيابي شاخص هاي عملكردي از سوي سازمان حمايت از مصرف كنندگان و توليدكنندگان، شركت بن ريل، سال گذشته نيز جزء شركت هاي برتر انتخاب و تنديس برنزي دريافت كرده بود و براي دومين سال پياپي، با ارتقاي عملكرد و بهبود رضايت مشتريان و ساير شاخص هاي ارزيابي شده، با روندي رو به رشد و يك درجه ارتقا، موفق به دريافت تنديس نقره‌اي شد.

گفتنی است امسال و همزمان با سال رونق توليد، ۵۴۰ بنگاه بر اساس شاخص هایی همچون خدمات پس از فروش، نیروی کار و کیفیت، شفافيت مالي و رضايت مشتريان، بررسي و  ۹۱ واحد برتر معرفی شدند که ۱۶ بنگاه،تندیس طلایی؛ ۲۶ بنگاه، تندیس نقره‌ای؛ نُه بنگاه، تندیس برنزی و ۵۱ بنگاه گواهی دریافت كردند.

شركت بن ريل با دارا بودن ناوگان جوان مسافري ريلي در كشور و با در اختيار داشتن ۱۵۵ دستگاه واگن مسافري درجه يك، سال گذشته نزدیک به دو ميليون مسافر را جا به جا نمود.

 

مطالب رپورتاژ