اخطار به شرکت هاي هواپيمايي ماهان و کارون از سوی سازمان هواپیمایی کشوری

صنعت حمل و نقل آنلاین: سخنگوي سازمان هواپيمايي کشوري از اخطار اين سازمان به شرکت هواپيمايي ماهان و كارون به دليل عدم رعايت مقررات ابلاغي مقابله با شيوع ويروس کرونا خبرداد.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین محمدحسن ذيبخش با بيان اينكه نظارت هاي سازمان هواپيمايي كشوري در خصوص اطمينان از رعايت فاصله گذاری اجتماعی در پروازها به صورت مستمر ادامه دارد، اظهارداشت: سازمان هواپيمايي كشوري به دليل عدم رعايت مقررات ابلاغي مقابله با شيوع ويروس کرونا به شركت هاي هواپيمايي ماهان در مسير كرمان- تهران در تاريخ 15/11/99 و كارون در مسير اهواز- تهران در تاريخ 14/11/99 اخطار داد.

وي با بيان اينكه عدم توجه به مفاد مقررات ابلاغی باعث به خطر افتادن سلامتی همکاران و مسافران خواهد شد، افزود: ضمن اخطار رعایت کامل دستورالعمل های ابلاغی، شركت هاي هواپيمايي بايد نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از حداکثر 60%  ظرفیت پذیرش در تمامی پروازها اقدام كند.

به نقل از سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، محمد حسن ذيبخش تصريح كرد: براساس اين اخطاريه به منظور اطمینان از رعایت کامل مقررات ابلاغی شماره 1052 روزهای چهارشنبه در تاریخ 29/11/99 و تاریخ 6/12/99 شركت هواپيمايي ماهان و همچنين پرواز شماره 2607 شركت هواپيمايي كارون در تاريخ 28/11/99 و 5/12/99 لغو شد.

مطالب رپورتاژ