طراحی و تولید تایر پاپهن (Wide Base) برای نخستین بار در خاورمیانه

اخذ گرید A تولید قطعات توسط گروه صنعتی بارز


گروه صنعتی بارز در ارزیابی های جامع پویای ساپکو با توجه به شاخص های عملکردی و توانمندی های سیستمی موفق به اخذ گرید A در زمینه تولید قطعات شد.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز، سرپرست گروه صنعتی بارز گفت: با ارزیابی جامع پویای صورت گرفته در آبانماه سال جاری از طرف شرکت ساپکو موفق به ارتقاء از گرید B به گرید A در زمینه تولید قطعات شدیم و هم اکنون گروه صنعتی بارز تنها دارنده گرید A در بین شرکت های تایرسازی است.

مطالب مرتبط:

تولید تایر در کارخانه بارز کردستان از مرز ۵ میلیون حلقه گذشت

طراحی و ساخت تایر ۲۳۵/۵۵R19 توسط گروه صنعتی بارز

آغاز عملیات اجرایی خط تولید استیل کورد در کارخانه بارز سیرجان

 

علی ­اکبر مشرفی با بیان اینکه گرید A بالاترین گرید یک تامین کننده در زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو است، افزود: ما بر اساس نتایج ارزیابی در معیارهای چهارگانه شامل طراحی مهندسی، ساخت و خودکفایی، مهندسی کیفیت ولجستیک در انطباق با معیارهای مدل ارزیابی جامعه پویا موفق به اخذ گرید A تامین کنندگان قطعات شدیم.

مشرفی با بیان اینکه در فضای رقابتی پیش رو تولید محصولات بروز و با کیفیت امری اجتناب ناپذیر است، ابراز امیدواری کرد گروه صنعتی بارز با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز جهان همچنان در حوزه های مختلف طراحی و تولید محصولات باکیفیت در دست یابی به اهداف تعیین شده گام بردارد.

مطالب رپورتاژ