تایر بارز

تولید تایر در کارخانه بارز کردستان از مرز 5 میلیون حلقه گذشت

 

مصطفی میرسعید قاضی

 

صنعت حمل و نقل آنلاین: تولید تایر کارخانه بارز کردستان در سال جهش تولید برای نخستین بار در کشور از مرز 5 میلیون حلقه در سال گذشت.

تولید تایر بارز از مرز 5 میلیون حلقه عبور کرد

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین به نقل از روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز مدیرعامل کارخانه بارز کردستان گفت: تولید تایر کارخانه بارز کردستان در سال گذشته 3 میلیون و 775 هزار حلقه بوده است که در آذرماه امسال از مرز 5 میلیون حلقه عبور کرد و بیشترین رکورد تولید تایر سواری در کشور را ثبت کرد.

سایزهای جدید تایر بارز

مصطفی میرسعید قاضی بیان کرد: با همکاری اداره کل تحقیقات و توسعه گروه صنعتی بارز سایزهای جدید از بزرگترین تا پهن ترین عرض تایر شامل 235/55R19 برای خودرو سانتافه و همچنین 265/65R17 برای خودرو پرادو و اولین تایر سواری زمستانی با عرض 205 سایز 205/55R16 نیز در کارخانه بارز کردستان تولید شده است.

 

نوشته‌های مرتبط:

طراحی و ساخت تایر ۲۳۵/۵۵R19 توسط گروه صنعتی بارز

آغاز عملیات اجرایی خط تولید استیل کورد در کارخانه بارز سیرجان

طراحی و تولید تایر پاپهن (Wide Base) برای نخستین بار در خاورمیانه

تایر بارز، سرآمد در منطقه

قاضی کسب این موفقیت را نتیجه تلاش پرسنل زحمتکش بارز کردستان، پشتیبانی مدیرعامل گروه صنعتی بارز و توانمندی علمی، پتانسیل داخلی و نیروی انسانی کارآمد خواند و ابراز امیدواری کرد که این حمایت ها و همکاری ها تدوام داشته باشد تا بارز کردستان در سال های آینده نه تنها در ایران بلکه در منطقه نیز سرآمد شود.

مطالب رپورتاژ