آغاز یازدهمین نمایشگاه ریلی از 29 اردیبهشت ماه

صنعت حمل و نقل آنلاین: شرکت نمایشگاهی میلاد نور برگزارکننده یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته است. این نمایشگاه از تاریخ 29 اردیبهشت تا اول خرداد 1403 در محل دائمی نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تعداد شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند، بیش از 84 شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی است. شرکت‌های خارجی بیشتر از کشورهای چین، روسیه، جمهوری آذربایجان و ترکیه هستند.

برای واکاوی بیشتر و کسب اطلاعات از نحوه برگزاری یازدهمین نمایشگاه ریلی گفت‌و‌گویی با مدیرعامل شرکت نمایشگاهی میلاد نور، آقای محتشم امیری داشته‌ایم که به شرح آن می‌پردازیم:

 

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین، محتشم امیری هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه آخرین دستاوردهای صنعت حمل و نقل ریلی و تکنولوژی‌های روز دنیا قلمداد کرد و در ادامه اظهار داشت: در یازدهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی از تازه‌ترین دستاوردهای حوزه حمل و نقل ریلی توسط شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند رونمایی خواهد شد و قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی که شرکت‌های فعال در این حوزه دارند در معرض دید قرار خواهد گرفت.

وی درخصوص برنامه‌های تنظیم شده در این نمایشگاه گفت: در کنار برگزاری این نمایشگاه، همایش‌ها و سمینارهایی نیز توسط شرکت‌ها و انجمن‌هایی که در این رویداد حضور دارند در محلی که برای این منظور در نظر گرفته شده است، برگزار خواهد شد.

وی یکی از مشوق‌های حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه را اعطای تسهلات دانست و خبر داد: در نمایشگاه امسال شرکت‌های فعال در حوزه دانش‌بنیان و های‌تک توسط صندوق تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته که زیرمجموعه وزارت صمت است، مورد حمایت قرار خواهند گرفت و تا سقف 5میلیارد ریال تسهیلات برای شرکت‌های منتخب در نظر گرفته شده است.

محتشم امیری در ادامه گفت: یکی از کارهای دیگری که برای این نمایشگاه برنامه‌ریزی کرده‌ایم حضور هیات‌های تجاری از کشورهای روسیه، چین، ترکمنستان، قزاقستان، ارمنستان و جمهوری آذربایجان است.

وی در انتها خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با حمایت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و همچنین با همکاری انجمن‌هایی که در این زمینه فعال هستند برگزار می‌شود و جا دارد از همه کسانی که در برگزاری این نمایشگاه زحمت کشیدند تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

آغاز یازدهمین نمایشگاه ریلی از 29 اردیبهشت ماه

فهرست مطالب

مطالب رپورتاژ