سینای بین‌الملل بازوی سازمان بنادر و دریانوردی

حرکت سینا به سوی اولین پورت اپراتور بین المللی ج.ا.ا

صنعت حمل و نقل آنلاین: طی تفاهم‌نامه‌ای با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران سینای بین‌الملل بازوی سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت معتمد بنیاد مستضعفان در بنادر خارجی حضور خواهد داشت.

خدمات بندری سینا در تدارک ارایه خدمات بندری در بنادر خارجی است

شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا طی سه دهه حضور پایدار در بنادر ایران توانسته صاحب دانشی فراگیر در عرصه‌های مدیریت بندری شود و این روزها این شرکت معتبر بندری آمادگی دارد تا در عرصه بین‌المللی و حضور در بنادر منطقه‌ای فعالیت خود را پیگیری کند.

سینا پورت اپراتور بین المللی

به گفته دکتر فرخ طراح‌زادگان مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و به منظور تبدیل شدن این شرکت به اولین پورت اپراتور بین المللی جمهوری اسلامی ایران و تحقق راهبرد سینای بین الملل، تفاهم‌نامه‌ای با گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به امضا رسیده است.

این تفاهم نامه بین معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به نمایندگی از گروه اقتصادی بنیاد به عنوان طرف اول و مدیرعامل شرکت جمهوری اسلامی ایران به عنوان طرف دوم به امضا رسیده است.

اجرای فعالیت‌های مشترک بین سینا و کشتیرانی

براساس این تفاهم‌نامه اجرای فعالیت‌های مشترک بین سینا و کشتیرانی از جمله مفاد این تفاهم نامه به شمار می‌رود.

به گفته دکتر طراح زادگان، بررسی زمینه‌های همکاری خدمات بندری و حمل و نقل دریایی با طرف دوم در بنادر خارجی از جمله حوزه های مورد علاقه طرف اول در این تفاهمنامه است.

مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا بیان کرد: زمینه های علاقمندی طرف دوم تفاهم نامه نیز شامل بهره گیری از ظرفیت و قابلیت های طرف اول در حوزه خدمات بندری و دریایی در بنادر خلیج فارس، دریای عمان دریای خزر، و آسیای جنوب شرقی است.

مطالب رپورتاژ