پیکر بی‌جان یک خدمه لندیگ کرافت پیدا شد

صنعت حمل و نقل آنلاین: معاون دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان از پیدا شدن پیکر بی‌جان یک نفر از خدمه لندیگ کرافت واژگون شده خوارزم و ادامه تلاش برای یافتن دیگر مفقودین خبر داد.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین، اسماعیل مکی‌زاده  با بیان اینکه از لحظات آغازین پیدا شدن شناور واژگون شده خوارزم تلاش برای یافتن ۷ سرنشین آغاز شد، اظهار داشت: پس از تلاش ۷۲ ساعته جسد یک تن از خدمه شناور خوارزم پیدا و جهت شناسایی و تحویل دستگاه‌های ذیربط شد؛ تلاش برای یافتن دیگر خدمه مفقود شده این شناور ادامه دارد و تاکنون نقاطی که احتمال وجود مفقودین وجود داشت مورد جستجو قرار گرفت.

وی گفت: تقسیم‌بندی مناطقی که احتمال می‌رفت جریان آب، افراد را به آن سمت سوق دهد سبب شد تا هر گروه مسئولیت پایش یک حوزه را داشته باشد، این امر ضمن جلوگیری از اتلاف وقت، دقت تیم‌های اعزامی را نسبت به حوزه تعیین شده بیشتر می کند.

به نقل از روابط عمومی سازمان بنادرودریانوردی گفتنی است، شناور خوارزم ۵ دی ماه مقارن ساعت ۱۹ بندر شناص عمان را به مقصد بندرعباس ترک کرده بود که در میانه راه و در جنوب شرق جزیره لارک به دلایلی که درحال بررسی است واژگون و ۷ نفر از خدمه این شناور با ملیت‌های ایرانی و یک نفر تبعه کشور هندوستان مفقود شده بودند.

مطالب رپورتاژ