احداث سیلوی غلات و مخازن روغن خوراکی توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در بندر امیرآباد 

 به گزارش سایت ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،معاون امور بندری و اقتصادی بندرامیرآباد گفت: ٤ مجوز برای احداث سیلوی غلات و مخازن روغن خوراکی توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در بندرامیرآباد صادر شده است.

 محمد صادق رنگ آور با بیان این مطلب اظهارداشت:۴ مجوز برای احداث سیلوی غلات و مخازن روغن خوراکی توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی به ارزش ۶۶۰ میلیارد ریال در اراضی پشتیبانی بندرامیرآباد، صادر شده است.
وی با اشاره به طرح های سرمایه گذاری  ۳ هزارو ۴۱۰ میلیارد ریالی دیگر بخش خصوصی در زمینه های غلات، روغن سویا و خوراک دام وطیور  خاطر نشان کرد: با عملیاتی شدن این طرح ها میزان کل سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد به ۱۷ هزارو ۸۴۰ میلیارد ریال خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه بندرامیرآباد پایلوت غلات شمال کشور و قابلیت بالایی را در تخلیه و بارگیری کالاهای فله ای داراست اظهار داشت با برنامه ریزی های مدون ، هزار و ۱۴۸ TEU کالاهای کانتینری در پاییز امسال در بندرامیرآباد تخلیه و بارگیری شده است.

معاون بندری و امور اقتصادی بندرامیرآباد در ادامه، از تعیین و تکلیف ۷ مورد از پروژه های سرمایه گذاری دارای تاخیر در دوره ساخت و ساز و بازنگری ۶ مورد از قراردادهای سرمایه گذاری خبر داد.

مطالب رپورتاژ