نام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) نام بزرگی است

به گزارش خبرنگار سایت  ماهنامه صنعت حمل و نقل، محمدمهدی کربلایی امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ضمن تشکر از وزیر راه و شهرسازی و خسته نباشید و خدا قوت به مدیر عامل پیشین بیان کرد: مسئولیت شهر فرودگاهی مسئولیت سنگینی است و کار یک نفر یا یک گروه و استفاده از تجربه یک نفر نیست. همچنین نمی توان با گروهی که با یکدیگر هم راستا نیستند پیش رفت و شهر فرودگاهی را اداره کرد بلکه باید همه با هم کمک کنیم تا کار عظیم فرودگاه امام خمینی(ره) از نظر مدیریتی، تخصصی و منابع مالی در شأن جمهوری اسلامی ایران و مردم کشور باشد.

ظرفیت‌های قانونی و جغرافیایی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

وی ادامه داد: ظرفیت‌های قانونی و جغرافیایی در این فرودگاه وجود دارد و برنامه‌های خوبی برای توسعه آن درنظر گرفته شده که باید به درستی آن برنامه ها را دنبال کنیم.

نام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) نام بزرگی است

مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه نام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) نام بزرگی است افزود: نام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) نام بزرگی است و این فرودگاه آبروی نظام است و از طرفی محل  ورود و  خروج افراد خارجی است. نباید بیش از این وقت تلف کنیم، این خوب نیست که عده‌ای به فرودگاه همین کشور همسایه ترکیه بروند و برای ما از مزایای این فرودگاه بگویند.

کربلایی ادامه داد: تیمی که طرح توسعه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) را مدیریت،راهبری و به سرانجام می رساند باید تیم بزرگی باشد تا بتوان سبقت گرفت.

رسیدگی به وضعیت داخلی و خارجی شهر فرودگاهی

 وی با اشاره به رسیدگی به وضعیت داخلی شهر فرودگاهی گفت: باید چهره فرودگاه از نظر انضباط اداری، انضباط مالی، انضباط منابع انسانی و همچنین درآمد و هزینه تغییر یابد و انضباط شرط اول باشد.

وی ادامه داد: باید  تلاش کنیم تا علاوه بر اینکه درآمدها، هزینه‌ها را پوشش می دهد توان سرمایه‌گذارنیز داشته باشد. جذب سرمایه گذار و رسیدگی به داخل و بیرون فرودگاه برای جذب سرمایه‌گذار ضروری است.

مطالب رپورتاژ