الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز خبرنگار گروه رسانه‌ای ترابر " صنعت حمل و نقل آنلاین- ماهنامه صنعت حمل و نقل- ماهنامه سفر و Explore Iran "

تیپاکس موفق به دریافت جایزه‌ی سوم رضایت مندی مشتری شد

صنعت حمل و نقل آنلاین: در اجلاس اخیر رضایت‌مندی مشتری، تیپاکس موفق به دریافت جایزه‌ی سوم شد.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین به نقل از آقای فاخر مدیرعامل تیپاکس: انتخاب تیپاکس بین برندهای معتبر و باتجربه‌ی ایرانی، بار مسئولیت ما رو در قبال مشتری‌هامون سنگین تر می‌کند.

وظیفه‌ی ما برای استمرار و بهترشدن این مهم حساس تر و پُردامنه‌تر شده. توی این سال‌ها که تیپاکس تلاش کرده تا خدمات شایسته‌ای به مشتری‌ها و مخاطبانش ارائه بدهد مشکلاتی وجود داشته که تلاش دائمی من و همکارانم بر این بوده تا بتوانیم آن‌ها را به حداقل برسانیم. موفقیت قطعی در این زمینه، البته که هنوز به دست نیومده اما یک بخش مهم و اساسی کارِ ما در تیپاکس بررسی، تجمیع، تحلیل و ایجاد راه‌حل برای این مشکلاته. هیچ‌وقت نمی‌شود منکر بروز خطا و اشتباه در روند ارائه‌ی خدمت توسط یه کسب‌وکار شد، اما با ریشه‌یابی این مشکلات، می‌توان در دسته‌بندی‌های کلی تفکیکشون کرد. بخشی از مشکلات قطعاً از سمت ماست که برای اون‌ها راه‌حل‌هایی شناسایی شده و مرحله‌به‌مرحله سعی در رفع و ترمیمشان داریم.

اما بخش دیگه‌ای از آن ها به‌خاطر مفقود بودن یک حلقه‌ی ارتباطی حیاتی ایجاد شده‌اند.

این حلقه، آموزشه. ما در تیپاکس، وظیفه‌ی خودمون می‌دونیم که مخاطبان و مشتری‌هامون رو برای استفاده‌ی درست‌تر و دقیقتر از خدمات این مجموعه آگاه کنیم. از همین‌رو، برنامه‌هایی جدی برای گفتگو با مخاطب و ترسیم دقیق مختصات درست روند کاری تیپاکس داریم که در آینده‌ی نه‌چندان دور اجرایی خواهند شد.

مطالب رپورتاژ