الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز خبرنگار گروه رسانه‌ای ترابر " صنعت حمل و نقل آنلاین- ماهنامه صنعت حمل و نقل- ماهنامه سفر و Explore Iran "

سازمان هواپیمایی کشور با ایرلاین‌های متخلف برخورد جدی خواهد کرد

صنعت حمل ونقل آنلاین: محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از مخالفت سازمان با افزایش نرخ بلیت هواپیما خبر داد و بیان کرد: تمامی ایرلاین‌ها باید قیمت بلیت هواپیما را با همان نرخ مصوب گذشته که اعلام شده به مسافران عرضه کنند.

به گزارش خبرنگار صنعت حمل و نقل آنلاین، ذیبخش تاکید کرد: در صورت ضرورت افزایش نرخ بلیت هواپیما، حتما باید این موضوع در شورای عالی هواپیمایی کشوری مطرح و با نظر وزیر راه و شهرسازی افزایش قیمت‌ها صورت می‌گیرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی در ادامه گفت: در حال حاضر هیچ کدام از این مراحل در سازمان هواپیمایی کشور طی نشده است و این افزایش قیمت‌ها در نرخ بلیت در برخی از ایرلاین‌ها بدون هماهنگی با سازمان هواپیمایی بوده که انجام شده است.

در انتها محمد حسن ذیبخش بیان کرد: سازمان هواپیمایی کشور حتما با شرکت‌های هواپیمایی مورد بحث در خصوص موضوع برخورد لازم را انجام خواهد داد و به شدت پیگیر این موضوع است زیرا در شرایط فعلی کشور انجام این اقدام غیر قابل قبول و اتفاق خوبی نیست و باید اصلاح صورت گیرد.

مطالب رپورتاژ