هشدار سازمان هواپیمایی کشور به ایرلاین‌ها/ نرخ‌نامه جدید پروازهای هوایی

صنعت حمل و نقل آنلاین: تورج زنگنه در نشست مشترک با اعضای کمیسیون عمران در خصوص آنالیز هزینه‌های ایرلاین‌ها از کاهش قیمت کنونی بلیط هواپیما خبر داد و مقرر شد شورای عالی هواپیمایی نرخ‌نامه جدید را اعلام رسمی کنند.
به گزارش خبرنگار صنعت حمل و نقل آنلاین دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برگزاری نشست مشترک با اعضای کمیسیون عمران مجلس، رئیس و دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، معاون سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و روسای شرکت‌های هواپیمایی، گفت: در نشست امروز موضوع افزایش قیمت بلیط هواپیما مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دغدغه‌های نمایندگان مجلس در این رابطه استماع شد.

اعلام رسمی نرخ‌نامه جدید پروازهای هوایی

زنگنه در ادامه بیان کرد: در نشست امروز مقرر شد که سازمان هواپیمایی نشستی را برای بررسی و آنالیز هزینه‌های ایرلاین‌ها و قیمت‌های درخواستی آن‌ها برگزار کند تا پس از آن، شورای عالی هواپیمایی نرخ نامه جدید پروازهای هوایی را اعلام رسمی کند. امیدواریم قیمت کنونی بلیط هواپیما کاهش یابد.
نظام عرضه و تقاضا باید قیمت را تعیین کند.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به تخلف ایرلاین‌ها در بالا بردن کف قیمت بلیط هواپیما، گفت: سازمان هواپیمایی به هیچ وجه قائل به کف و سقف قیمتی نیست، ما می‌گوییم که بازار و نظام عرضه و تقاضا باید قیمت را تعیین کند.
از این رو تعیین کف قیمتی از سوی ایرلاین‌ها غیرقانونی بوده و سازمان هواپیمایی با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

مطالب رپورتاژ