معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد: همایش بین المللی ICOMAS ۲۰۲۰آذرماه سال آینده در تهران برگزار می شود

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان « چهارمین همایش همایش بین المللی سواحل ، بنادر و سازه های دریایی ( ICOMAS ۲۰۲۰) ۱۰ الی ۱۲ آذر ماه سال آینده در تهران برگزار می شود، گفت: مصوبه هیات وزیران مبنی بر اهمیت برگزاری همایش بین المللی آیکوپمس ۲۰۲۰ و توسعه جایگاه علمی ایران در حوزه های اقتصاد، مهندسی و مدیریت سواحل و بنادر ، به سازمان بنادر و دریانوردی ابلاغ شده است.

به گزارش سایت ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنادرودریانوردی، محمد رضا الهیار در نشست کمیته علمی همایش بین المللی سواحل ، بنادر و سازه های دریایی ( ICOMAS ۲۰۲۰)، گفت: با توجه به اینکه طی سال های گذشته، دریا به گفتمان اصلی و راهبرد محوری کشور در اقتصاد کلان تبدیل شده است، محور اصلی همایش سال آینده ICOMAS ۲۰۲۰، نیز توسعه دریامحور خواهد بود.
عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: با بحث و تبادل نظر اعضای هیات علمی همایش آیکوپمس، زبان این همایش، به صورت انگلیسی و فارسی خواهد بود و مقالات ارسالی در یک مرحله دریافت خواهد شد.
الهیار با اعلام اینکه سابقه دو سالانه آیکوپمس به سال ۶۹ برمی گردد، گفت: برنامه ریزی شده تا مقالات ICOMAS ۲۰۲۰، کاربردی، اجرایی و مبتنی بر تجربه باشد.
به گفته الهیار، “مهندسی سواحل” ، “مدیریت سواحل و بنادر”، “مهندسی بندر و سازه های دریایی”، “مهندسی فراساحل، تجهیزات و تاسیسات” و “محیط زیست دریایی و ایمنی” محورها و موضوعات همایش سواحل، بنادر و سازه های دریایی خواهد بود.

مطالب رپورتاژ