معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر تاکید کرد: روابط عمومی باید نماد اعتقاد و اعتماد در جامعه باشد

عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی، با اشاره به اهمیت حوزه ارتباطی در جهان، تاکید کرد: در دنیای ارتباط محور کنونی، روابط عمومی ها وظیفه سنگینی در نشان دادن و معرفی کارهای بسیار بزرگ برعهده دارند.

به گزارش سایت خبری صنعت حمل و نقل سید سعید سید علایی، در نشست روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید نماد اعتقاد و اعتماد در جامعه باشد تا بتواند اعتماد عمومی را جلب کند.

وی ارتباط دوسویه بین کارکنان و مدیریت را رویکردی دانست که انجام آن تنها از طریق حوزه ارتباطات و روابط عمومی امکان پذیر است.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی، رضایت مندی را یکی از کارکردهای حوزه ارتباطات دانست و افزود: چنانچه اطلاع رسانی به موقع اتفاق بیفتد، موجب می شود مردم به رسانه های بیگانه نیازی نداشته باشند.

سیدعلایی، از ارتقای روابط عمومی ها تا سطح اداره برای بنادر کشور در اصلاح ساختار خبر داد و اضافه کرد: روابط عمومی ، اقناع افکار عمومی را باید در سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی جذب سرمایه گذاری را از یکی از نیازهای کشور در شرایط کنونی دانست و گفت: برای این منظور، روابط عمومی با ابزارهای مختلفی که در دست دارد، می تواند بسیار موثر باشد.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر، اشاعه فرهنگ دریایی را یکی دیگر از ماموریت های مهم روابط عمومی های این سازمان برشمرد .

مطالب رپورتاژ