الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز خبرنگار گروه رسانه‌ای ترابر " صنعت حمل و نقل آنلاین- ماهنامه صنعت حمل و نقل- ماهنامه سفر و Explore Iran "

لیگ قهرمانان لجستیک شتابان آغاز شد

 

صنعت حمل و نقل آنلاین: لینگ قهرمانان لجستیک شتابان شمال با رویکرد افزایش بهروری ناوگان و تمرکز بر بازسازی، تعمیر و تامین سلامت ناوگان شروع به کار کرده است. این لیگ یک رقابت درون سازمانی است و بر مبنای شاخص‌ها و استانداردهای روز سلامت ناوگان لجستیک، اقدام به بازسازی و نوسازی ناوگان نموده‌ایم. در این مسیر تیم هریک از شعبِ ۲۷ گانه ی لجستیک شتابان سعی بر این دارند که در مدت زمان کمتری با سرعت و کیفیت بیشتری، شاخص‌های استاندارد را پیاده سازی کند. در این رقابت هر تیم ( شعبه ) به صورت گروهی و تیمی طی ۵ هفته با تیم های دیگر رقابت می‌کند.

با توجه به اولویت‌های صنعت حمل ( حمل یخچالی بالای صفر و زیر صفری) این لیگ در سه محور کلی برگزار شده و مجموع عملکرد هرتیم بر اساس این سه فاکتور اندازه‌گیری می‌شود. در این مسیر از متخصصان صنعت سرمایش و برودت، متخصصان مکانیک و فنی، متخصصان تامین قطعات و سلامت ظاهر خودرو در کنار تیم‌ها کمک گرفته شده است تا با انتقال دانش و همراهی نمودن تیم‌ها، از روند اصولی کار اطمینان حاصل نمایند.

 

 

سه فاکتور دما، GPS و آماده به کار بودن مبنای انتخاب تیم‌های برنده خواهد بود.  لازم به ذکر است که در مسیر قضاوت و داوری تیم‌ها، از افراد با سابقه، ماهر و با دانش، شتابان شمال بهره جستیم تا آنچه از اندوخته و تجربیات سازمان در اختیار داریم در ارتباط با ارتقای سطح کیفی سازمان به کار ببندیم.

 

مراسم قرعه‌کشی این لیگ در روز سه‌شنبه ۸ تیر در هتل پارسیان اوین با دعوت سرپرستان شعب سراسر کشور برگزار شد. این لیگ در قالب ۳ گروه ۷ تیمی و ۱ گروه ۶ تیمی بود و با شرکت ۲۷ شعبه از سراسر کشور از روز شنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۰ شروع شد.در این رقابت بیش از ۳۰۰ نفر به طور مستقیم در حال کار بر روی افزایش بهروری ناوگان هستند که می‌توانید خبرهای تصویری این رقابت‌ها را از سایت و صفحه اینستاگرام شتابان دنبال کنید.

مطالب رپورتاژ