الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز خبرنگار گروه رسانه‌ای ترابر " صنعت حمل و نقل آنلاین- ماهنامه صنعت حمل و نقل- ماهنامه سفر و Explore Iran "

آمادگی بندر خرمشهر برای ارائه خدمات به صاحبان کالا

صنعت حمل و نقل آنلاین؛مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر بندر را مناسب‌ترین و بهترین گزینه برای ترانزیت کالا به کشور عراق و اقلیم کردستان دانست.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین، نوراله اسعدی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران و صاحبان کالا، اظهار داشت: بندر خرمشهر؛ به دلیل مجهز بودن به امکانات روز تخلیه و بارگیری کالا و از طرفی نزدیکی به مرکز کشور آماده ارائه هرگونه خدمات به صاحبان کالا است.

وی افزود: بندر خرمشهر به دلیل واقع شدن در منطقه آزاد اروند از مزایا و بسترهای خاص و مناسبی برخوردار است و بر همین اساس سرمایه‌گذاران و صاحبان کالا می‌توانند از این ظرفیت بیشترین بهره را ببرند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: در حال حاضر بندر خرمشهر مناسب‌ترین و بهترین گزینه برای ترانزیت کالا به کشور عراق و اقلیم کردستان به شمار می‌رود.

اسعدی با اشاره به فعالیت‌های بی‌وقفه بندر خرمشهر، عنوان کرد: بندر خرمشهر از جمله بنادر موفقی است که از ابتدای پدید آمدن ویروس کرونا تاکنون با رعایت کامل و دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مشغول فعالیت است.

مطالب رپورتاژ