شرکت سابیر بین الملل توان فنی و مهندسی خود را صادر می کند

توان فنی و مهندسی برتر در کشور

شرکت سابیر بین­ الملل علاوه بر حضور در پروژه­ های داخلی توان فنی و مهندسی خود را صادر می­کند

 

شرکت سابیر بین ­الملل از جمله شرکت­های توانمند در حوزه فنی و مهندسی کشور محسوب می­شود که پروژه ­های عظیم و مهمی را تاکنون به انجام رسانیده است. این شرکت علاوه بر حضور فعال در پروژه­ های عمرانی داخلی، در صدور دانش فنی و مهندسی خارج از مرزهای کشور نیز نقش بسزایی ایفا کرده است. از جمله در کشورهای ازبکستان، روسیه، تاجیکستان، الجزایر، سوریه، ارمنستان و برخی کشورهای دیگر پروژه­ های بزرگی را انجام داده یا در حال اجرا دارد.

همچنین سابیر بین­ الملل از شرکت­های برتر در حوزه ریلی به ویژه در احداث خطوط مترو در کشور به شمار می­ آید که در احداث خطوط مهم کشور حضور داشته و از جمله معدود شرکت­هایی محسوب می­شود که کلیه عملیات اجرایی پروژه ­های خود را با ناوگان ملکی انجام می­دهد. بدون شک حضور سابیر بین­ الملل در پروژه­ های خط 6 متروی تهران توانمندی فنی و مهندسی شرکت­های عمرانی کشور را آشکار می­کند. چرا که ثبت رکوردهای متعدد از جمله رکورد حفاری تونل، رکورد بتن­ ریزی سازه ­ای و سایر رکوردهای دیگر موجب شد تا این خط از سوی انجمن بین ­المللی بتن، در زمره چهار پروژه برتر دنیا قرار گیرد.

برای آگاهی بیشتر از فعالیت­های شرکت سابیر بین ­الملل گفتگویی با مهندس بهروز ابراهیمی مدیرعامل این شرکت انجام داده ­ایم که …

ادامه گفتگو را در شماره 361 ماهنامه صنعت حمل و نقل ویژه خط 6 مترو دنبال کنید.

مطالب رپورتاژ