رونمایی از مقاصد جدید در مالزی

صنعت حمل و نقل آنلاین:  وزارت گردشگری، هنر و فرهنگ مالزی اعلام کرد مرزهای این کشور پس از دو سال وقفه به سبب همه‌گیری کرونا، به روی گردشگران خارجی گشوده شد. در همایشی که به همین منظور توسط وزارت گردشگری، هنر و فرهنگ مالزی دفتر تهران با همکاری هواپیمایی قطرایرویز در شهرهای مشهد و اصفهان برگزار شده جزییات بیشتر بازگشایی مرزهای کشور مالزی به روی گردشگران خارجی تشریح شد.

در مراسم اصفهان که در روز سه شنبه مورخه 30 فروردین ماه با حضور نمایندگانی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در هتل آسمان برگزار شد، آقای نظام حلیمی کاردار سفارت مالزی در تهران ضمن خوشامدگویی ظرفیت‌های گردشگری کشور مالزی را برای جذب گردشگران خارجی تشریح کرد. پس از آن آقای فرهاد جعفری مدیر بازاریابی وزارت گردشگری مالزی در ایران در مورد آخرین شرایط ورود به مالزی، تازهای گردشگری مالزی و مسیرهای جدید گردشگری در این کشور توضیح داد.

آقای جعفری از بازگشایی مجموعه تفریحی “گنتینگ هایلند” سخن گفت که پس از 6 سال عملیات بازسازی آن در ماه فوریه 2022 میلادی با جاذبه‌های شگفت‌انگیز بازسازی شده است. در طول بازسازی این مجموعه هر دو پارک شهربازی سرپوشیده و رو باز این مجموعه و همچنین مرکز خرید و کابین‌های تله کابین به طورکامل نوسازی شده است.

آقای جعفری از سواحل “دسارو” واقع در جنوب مالزی، هم مرز با کشور سنگاپور به عنوان مقصد جدید گردشگری برای گردشگران ایرانی یاد کرده است. سواحل دساور از کوالالامپور به صورت زمینی 4 ساعت زمان می‌برد و  هتلهای جدید ساحلی، مرکز خرید و همچنین پارک آبی بسیار بزرگ و مفرحی برای پذیرایی از خانواده‌ها مهیاست.

در این مراسم نماینده هواپیمایی قطر نیز توضیحاتی در مورد آخرین وضعیت پروازهای هواپیمایی قطری در ایران و دسترسی‌های پروازی ازشهرهای ایران به مقاصد متنوع در کشور مالزی توضیحاتی را ارایه نمود.

مطالب رپورتاژ