در سی و هشتمین جلسه کارگروه ساماندهی سواحل و بنادر کشور مطرح شد: ضرورت تجهیز و تقویت دریابانی نیروی انتظامی برای پروژه نجات تالاب میانکاله

در سی و هشتمین جلسه کارگروه ساماندهی سواحل و بنادر کشور، بر پیگیری پروژه نجات تالاب میانکاله ستاد ملی تالاب ها تأکید شد.

به گزارش سایت ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادرودریانوردی محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در سی و هشتمین جلسه کارگروه ساماندهی سواحل و بنادر کشور، از برگزاری جلسه ستاد ملی تالاب ها با محوریت پروژه نجات تالاب میانکاله خبر داد و بر ضرورت تجهیز و تقویت دریابانی نیروی انتظامی تأکید کرد.

وی گفت:کارگروه ساماندهی سواحل و بنادر ، اقدامات لازم برای نجات تالاب میانکاله را در ستاد ملی تالاب های کشور پیگیری می کتد.
از دیگر موارد مطرح شده در سی و هشتمین جلسه کارگروه ساماندهی سواحل و بنادر کشور می توان به سوخت تخصیص یافته به شناورهای صیادی، برگزاری مانور ملی جستجو و نجات دریایی مقابله با آلودگی دریاها در بندر امیر آباد با حضور ۲۵ ارگان فعال دریایی و با حضور ۵۰۰ نفر پرسنل عملیاتی و همچنین ضرورت تامین ایمنی سفرهای نوروزی با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، اشاره کرد.

مطالب رپورتاژ