ترمینال-های-بندری-سوئیس-سازمان-بنادر-و-دریانوردی
الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز خبرنگار گروه رسانه‌ای ترابر " صنعت حمل و نقل آنلاین- ماهنامه صنعت حمل و نقل- ماهنامه سفر و Explore Iran "

تمام الکتریکی شدن ترمینال‌های بندری سوئیس

صنعت حمل و نقل آنلاین: ارائه دهندگان خدمات لجستیکی Frenkendorf Swissterminal اعلام کرده است که از این پس سایت‌های پایانه‌های بندری این شرکت در سوئیس صد درصد از برق تجدید پذیر استفاده می‌کنند.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین به نقل از پورت تکنولوژی، این شرکت با شرکت کارگزاری برق Renergy GmbH قراردادی امضا کرده است تا تمام نیروگاه‌های پایانه‌های بندری خود در سراسر سوئیس را حداقل تا سال ۲۰۲۴ از انرژی برق-آبی تامین کند.

رومن مایر، مدیرعامل،Swissterminal، در این خصوص گفت: با تأمین انرژی سبز، استراتژی جامع پایداری بنادر خود را طرح ریزی کرده و خود را برای افزایش احتمالی قیمت انرژی و هزینه‌های جانبی آماده می کنیم. این اقدام همچنین یک گام بزرگ در جهت اهداف ما برای کاهش انتشار کربن، کمک به مشتریان در کاهش اثرات زیست محیطی و ایجاد بازار لجستیک پایدارتر خواهد بود. به عنوان بخشی از صنعت لجستیک، که در طول تاریخ سهم بزرگی در انتشار گازهای گلخانه‌ای داشته است، این مساله بسیار اهمیت دارد که اوپراتورهای بندری تعهد خود را نسبت به تغییر به سوی آینده سبز نشان دهند.

این اقدام آخرین راهکار ارائه شده توسط اپراتور بندری سوییس ترمینال در راستای پیشرفت استراتژی پایداراست. در ژوئیه ۲۰۲۱ نیز این شرکت به طور رسمی قرارداد مدیریت سه بندر خشکی در فرانسه را امضا کرد تا بتواند برنامه‌های نوآورانه‌ای برای پایدارتر ساختن فرآیندهای لجستیک این بنادر انجام دهد.

 

مطالب رپورتاژ