تحویل واکسن کرونای روسی دقایقی پیش به ایستگاه ماهان در مسکو/ محموله دوم و سوم واکسن تا آخر سال خواهد رسید

صنعت حمل ونقل آنلاین: منبع آگاهی در گفتگو با خبرنگار صنعت حمل و نقل آنلاین از تحویل واکسن ویروس کرونای روسی در فرودگاه مسکو به ایستگاه شرکت هواپیمایی ماهان خبر داد. 

وی گفت: این واکسن حدود ساعت 15:50 در فرودگاه امام خمینی(ره) تحویل وزارت بهداشت خواهد شد.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه بیان کرد: نخستین محموله واکسن روسی کرونا توسط شرکت ماهان امروز ارسال شد.

محموله دوم تا آخر بهمن ماه جاری و محموله سوم تا 10 اسفند راهی تهران می شود و این روند هر دو  هفته  یک ماه یکبار ادامه خواهد یافت.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، محمدحسن ذیبخش در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: مأموران وزارت بهداشت و سازمان هواپیمایی کشوری در زمان ورود واکسن روسی حضور خواهند داشت و این بار را در شرایط استاندارد و تحت تدابیر امنیتی تحویل خواهند گرفت.

ذیبخش گفت: این محموله مستقیم از مسکو به فرودگاه امام خمینی (ره) در تهران حمل خواهد شد و هواپیمای شرکت ماهان، شرایط کامل و استانداردهای لازم برای حمل این بار را دارا است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ابراز امیدواری کرد که چنانچه مشکلاتی نظیر مسایل گمرکی با دیگر  موارد پیش‌بینی نشده به وجود نیاید، در زمان مقرر پرواز ماهان بر زمین فرودگاه خواهد نشست.

 

مطالب رپورتاژ