بازدید رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران
الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز خبرنگار گروه رسانه‌ای ترابر " صنعت حمل و نقل آنلاین- ماهنامه صنعت حمل و نقل- ماهنامه سفر و Explore Iran "

بروز بودن مجموعه مترو باید حفظ شود

صنعت حمل و نقل آنلاین: رييس كميسيون عمران و حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران گفت: مترو یک مجموعه بسیار قوی با مدیریت هوشمندانه و تکنولوژی برتر است و باید به روز بودن و برتری در مجموعه مترو حفظ شود.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ مهندس تشکری هاشمی امروز دوشنبه ١۵شهریورماه از پایانه فتح آباد و مرکز واکسیناسیون شركت بهره‌برداري متروي تهران وحومه بازدید کرد. وي درحاشيه اين بازديد افزود:

سایر سامانه‌های حمل و نقل نیز باید خودشان را همانند مترو به مديريت هوشمندانه و تكنولوژي برتر نزدیک کنند. خوشبختانه اتوبوسرانی خوب عمل کرده  اما تاکسیرانی جای کار بسیاری دارد.
رييس كميسيون عمران و حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران در ادامه گفت:

هدف از اين بازديد در مرحله اول براي خدا قوت گفتن به همكاراني بود كه در اين شرايط سخت به مردم خدمات رساني مي‌كنند و همچنين شناسايي مشكلات و مسايلي كه در خصوص تعميرات، بودجه‌هايي كه براي نگهداشت مجموعه، وضعيت سرفاصله حركت قطارها و وضعيت بعد از بازگشايي مدارس و مراكز آموزشي بود مطرح شد، ما نيز در شوراي شهر موضوعات مطرح شده و مسائل پرسنلي در خصوص كمبود نيرو را نيز با جديت پيگيري خواهيم كرد.

تشكري هاشمي در ادامه با اشاره به اينكه همكاران شايسته و توانمندي دراين بخش فعال هستند و هميشه وقتي مورد حمايت و پشتيباني قرار گرفته اند با تمام توان، خودشان را وقف مردم كرده‌اند گفت:

اطمينان دارم با تلاش همكاران در اين شركت بسياري از مسايل مرتفع خواهد شد، ما نيز در حال آماده شدن براي شرايطي هستيم كه كرونا كاهش پيدا كند و مردم همانند قبل به سمت حمل و نقل عمومي بروند.

وي تصريح كرد:

مجموعه حمل و نقل عمومي بخصوص شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه  با تمام توان خودشان را براي اين روز آماده مي‌كنند و به نظر من در ماه‌هاي آتي ظرفيت ما باز مي‌گردد به قبل از كرونا و مردم بتوانند با اطمينان از شبكه حمل و نقل عمومي استفاده كنند.

رييس كميسيون عمران و حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران خاطرنشان كرد:

تداركات لازم براي اينكه محيط را ايمن كنيم و ناوگان را بتوانيم به حداكثر بهره‌وري برسانيم در دستور كار است.

تشكري هاشمي در پايان بازديد از مركز واكسيناسيون شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه گفت:

جاي تشكر دارد كه يك سالن ورزشي را براي اين كار اختصاص داده‌اند و با نظارت وزارت بهداشت تزريق توسط خود پرسنل شركت بهره‌برداري مترو انجام مي شود اين كار بسيار ارزشمندي است و همكاري بسيار خوبي انجام شده است.

 

مطالب رپورتاژ