الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز خبرنگار گروه رسانه‌ای ترابر " صنعت حمل و نقل آنلاین- ماهنامه صنعت حمل و نقل- ماهنامه سفر و Explore Iran "

بارز همیشه بارز می­ ماند

صنعت حمل و نقل آنلاین: جمال میرزایی سرپرست گروه صنعتی بارز در پیامی 18 بهمن ماه، سی و ششمین سالروز تاسیس گروه صنعتی بارز را تبریک گفت.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین به نقل از روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز در متن این پیام آمده است:

18 بهمن سال 1364 بود که مجتمع صنایع لاستیک کرمان در زمینی به مساحت 100 هکتار کلنگ زنی و در فروردین ماه 1372 افتتاح شد و در سال 1373 بود که نخستین فعالیت تجاری گروه صنعتی بارز با ظرفیت اولیه ی سالانه 25 هزار تن انواع تایر و تیوب در مجتمع صنایع لاستیک کرمان رقم خورد و دیری نپایید که بارز مورد استقبال مصرف کنندگان ایرانی، به ویژه در بخش حمل و نقل سنگین قرار گرفت.

گروه صنعتی بارز علاوه بر تولید 51 درصدی انواع تایر در کشور در حال حاضر با 250 هزار حلقه انواع تایرهای کشاورزی در سال (تراکتوری) 56 درصد از سهم بازار تایر کشاورزی ایران را نیز در اختیار دارد.

سال 1396 بود کارخانه بارز کردستان دومین کارخانه تایرسازی زیرمجموعه گروه صنعتی بارز96 در زمینی به مساحت ۴۴ هکتار و با سرمایه گذاری ۶ هزار و ۲۷۳ میلیارد ریالی در شهرک صنعتی دهگلان افتتاح شد و در حال حاضر روزانه 16 هزار حلقه تایر سواری و SUV تولید می­کند و بزرگترین تولید کننده رادیال سواری در کشور محسوب می شود.

گروه صنعتی بارز همچنین با انعقاد قرارداد بلندمدت همکاری فنی با شرکت کنتیننتال آلمان چهارمین شرکت بزرگ تایرسازی جهان، برای اولین بار در ایران به تولید و عرضه ی تایرهای رادیال باری و اتوبوسی تمام سیمی اقدام کرد.

سال 1391 بود که خط تولید تایرهای راه سازی در گروه صنعتی بارز راه اندازی شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تایرسازان ایرانی در این حوزه است.

18 بهمن سالروز تولد برند بارز است برندی 36 ساله که به مدت 18 سال متوالی رتبه نخست صنعت تایر را دارد و در آخرین ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی جزو 100 شرکت برتر از مجموع 500 شرکت قرار گرفته است.

اینجانب این روز ارزشمند را به فعالان حوزه صنعت تایر به ویژه به خانواده بزرگ بارز تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم با تلاش و زحمات مجموع کارکنان گروه صنعتی بارز در کرمان، کردستان، سیرجان و دفتر مرکزی گروه در تهران همچنان در راستای تحقق چشم­انداز گروه یعنی “ایفای نقش اول در کشور و یکی از نقش آفرین ها در صنعت لاستیک منطقه” بر پایه مشتری محوری، ایجاد فضای مطلوب کاری برای کارکنان، یادگیری و بهبود مستمر و نتیجه­گرایی حرکت کنیم چرا که در سایه تلاش مستمر و دست به دست هم دادن تمامی همکاران است که بارز همچنان بارز می­ماند و جایگاه خود را در صنعت تایر کشور حفظ خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط:

بارز در بیست و دومین نمایشگاه “دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار “

جهش فروش و سود و رشد تولید لاستیک بارز در چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰

ظرفیت تولید کارخانە بارز کرمان ۳۰ تن در روز افزایش می یابد

 

 

 

مطالب رپورتاژ