الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز خبرنگار گروه رسانه‌ای ترابر " صنعت حمل و نقل آنلاین- ماهنامه صنعت حمل و نقل- ماهنامه سفر و Explore Iran "

ایرانیان مقیم اوکراین به کشور بازگشتند

صنعت حمل و نقل آنلاین: با پیگیری‌های سازمان هواپیمایی کشوری، ‌وزارت امور خارجه و شرکت هواپیمایی ایران‌ایر، ساعت ۱۹:۵۰ روز گذشته ‌هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با شماره پرواز ۳۵۱۳ ‌فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد ورشو لهستان برای‌ انتقال هموطنان ایرانی که خود را از اوکراین به لهستان رسانده بودند، ترک کرد.

به گزارش خبرنگار صنعت حمل و نقل آنلاین، ا‌ین پرواز فوق‌العاده حامل ایرانیان مقیم اوکراین امروز از ورشو پرواز کرد و ساعت‌ ۰۷:۰۹ ‌امروز دهم اسفند در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست.

دیروز سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با پیگیری مستمر وزارت امور خارجه و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و صدور مجوز پرواز از طرف سازمان هواپیمایی کشوری لهستان، تعداد ۱۰۰ نفر از دانشجویان و هموطنان مقیم اکراین از طریق لهستان به کشور بازگردانده می شوند.

میراکبر رضوی اظهارداشت: در آستانه عید سعید مبعث پیامبر اکرم(ص) و با پیگیری های مستمر مسئولان وزارت امور خارجه و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز انجام یک پرواز جهت باز گرداندن تعداد۱۰۰ نفر از دانشجویان و هموطنان مقیم اکراین از طریق کشور لهستان صادر شد.

وی ادامه داد:  بلافاصله پس از صدور مجوز پرواز، یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۳۰ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” که جهت انجام این پرواز آماده شده بود در ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه شامگاه، با شماره پرواز ۳۵۱۳، تهران را به مقصد فرودگاه Katowice شهر ورشو ترک کرد.

مطالب رپورتاژ