آغاز چهاردهمین دوره مسابقات آمادگی جسمانی و تیراندازی کارکنان یگان حفاظت سازمان بنادر

دبیر اجرائی مسابقات و ناظر عالی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: مدیران و مسئولان سازمان بنادر به مقوله فعالیت های ورزشی در سطح بنادر و حوزه ستاد مرکزی توجه شایانی دارند.

به گزارش سایت ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،یحیی یحیائی؛ دبیر اجرائی مسابقات و ناظر عالی سازمان بنادر  در مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات آمادگی جسمانی و تیراندازی کارکنان یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی، اظهارداشت: مدیران و مسئولان سازمان بنادر به مقوله فعالیت های ورزشی در سطح بنادر و حوزه ستاد مرکزی توجه شایانی دارند.

وی درباره فعالیت های ورزشی سازمان بنادر، گفت: ترویج و تعمیق فعالیت ورزش های همگانی در سطح کارکنان و خانواده های آنان و توسعه و گسترش ورزش های آبی و ساحلی کارکنان از جمله ورزش های است که توسط سازمان بنادر در حال پیگیری است.

دبیر اجرائی مسابقات و ناظر عالی سازمان بنادر افزود: تلاش و اهتمام در راستای گسترش و تعمیم فعالیت های ورزش های مشاغل خاص نظیر آتش نشانی کارکنان، تیراندازی و آمادگی جسمانی یگان حفاظت سازمان از دیگر فعالیت های است که دنبال می شود.

یحیائی خاطرنشان کرد: نگاه سازمان بنادر به موضوعات ورزشی کاملا علمی و تخصصی است و از هم اکنون، پیش نویس تقویم و دستورالعمل اجرایی فعالیت های ورزشی سازمان بنادر در سال ۹۹  تهیه و تنظیم شده است.

 

رقابت ۱۲۰ پرسنل یگان حفاظت در دو رشته آمادگی جسمانی و تیراندازی

چهاردهمین دوره مسابقات تخصصی ورزشی کارکنان یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی با حضور ۱۲۰ نفر از پرسنل یگان حفاظت، در دو رشته آمادگی جسمانی و تیراندازی به مدت دو روز در شهر مشهد مقدس در حال برگزاری است.

جعفر اطمانی؛ فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی درباره اهداف چهاردهمین دوره مسابقات تخصصی ورزشی کارکنان یگان حفاظت  سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: این مسابقات باعث تقویت آمادگی دفاعی کارکنان در برابر حوادث، ایجاد انگیزه خدمتی، ایجاد روحیه همکاری و تعامل هرچه بیشتر ، اندازه گیری سطح قابلیت جسمانی ، حرکتی و مهارتی کارکنان و  افزایش توان روحی و جسمانی است.

فرمانده یگان حفاظت  سازمان بنادر و دریانوردی «ورزش سازمان را راهبردی برای توسعه بهره وری منابع انسانی بر شمرد» و  افزود: ورزش سازمانی یک امر تشریفاتی نیست ، بنابراین همکاران باید بتوانند بخشی از وقت شان را برای ورزش صرف کنند .

اطمانی اظهار داشت: ورزش علاوه بر پیامدهای مثبت جسمانی و روانی، سبب از بین رفتن  فضای افسردگی و دل مردگی می شود و زمینه تعالی یگان حفاظت را فراهم می کند .

سرهنگ اطمانی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به توسعه پایدار در هر سازمان، علاوه بر برنامه ریزی ، مدیریت صحیح و استفاده از فناوری مناسب، استفاده از منابع کارآمد اهمیت بسیاری دارد که از مهم ترین راه ها برای بدست آوردن چنین نیروی کارآمدی ، پرداختن به فعالیت های بدنی و ورزشی است.

مطالب رپورتاژ