وزیر راه و شهرسازی در نشست با معاون اول رییس‌جمهور اعلام کرد: نقش پررنگ عوامل لجستیکی وزارت راه در تأمین کالاهای اساسی

وزیر راه و شهرسازی گفت: عوامل لجستیکی وزارت راه و شهرسازی نقش پررنگی در تأمین کالاهای اساسی داشتند.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد اسلامی؛ وزیر راه و شهرسازی در نشست با معاون اول رییس‌جمهور  و ارتباط ویدئو کنفرانس با سه بندر شهید رجایی، امام خمینی( ره) و  چابهار، گفت: وزارت راه و شهرسازی طیف گسترده و وسیعی از مسوولیت‌ها و ماموریت‌ها را عهده‌دار است که نقش مستقیم و پررنگی در زندگی مردم دارد.

وی افزود: بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی به‌صورت یک منظومه به‌هم پیوسته در تلاش هستند و می‌توان گفت این وزارتخانه از معدود وزارتخانه‌هایی است که عناصر آن در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و بدون تعطیلی فعال هستند و ایفای نقش می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سپرده شدن مسوولیت کمیته حمل و نقل ستاد ملی مبارزه با کرونا به وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: همکاران ما از ابتدای این بحران به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت کردند و لحظه‌ای نشد که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کالا، خدمت یا مسوولیتی را از ما مطالبه کند و با وجود شرایط سختی که در آن به سر می‌بریم، پس از چند ساعت به آن دست پیدا نکند.

وی بیان کرد: عوامل لجستیکی در این مدت با همدلی، همکاری و هماهنگی در زمینه‌های مختلف از جمله انتقال بار و کالاهای اضطراری مورد نیاز کشور، نقش خود را به درستی ایفا کردند.

مطالب رپورتاژ