الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز خبرنگار گروه رسانه‌ای ترابر " صنعت حمل و نقل آنلاین- ماهنامه صنعت حمل و نقل- ماهنامه سفر و Explore Iran "

معرفی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء، بعنوان شرکت نمونه بندری کشور

 

صنعت حمل و نقل آنلاین: همزمان با هفته جهانی دریانوردی، با حضور وزیر راه و شهرسازی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء بعنوان شرکت نمونه بندری کشور برگزیده شد.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین به نقل از واحد روابط عمومی شرکت بتاء مراسم امسال با شعار  “مارپل در ۵۰ سالگی، تعهد ما ادامه دارد” و با حضور آقای دکتر “مهرداد بذرپاش” وزیر محترم راه و شهرسازی، آقای دکتر “علی اکبر صفایی” مدیرعامل محترم سازمان بنادر و دریانوردی، آقای “مهدی قائم مقامی” مدیرعامل محترم شرکت تایدوانر خاورمیانه و آقای “فواد جلیلیان” مدیرعامل محترم شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء، مدیران ارشد ارگان‌های دریایی و فعالان دریایی کشور، مراسم ویژه‌ای به مناسبت هفته جهانی دریانوردی شب گذشته چهارم مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی در تهران برگزار شد.

در مراسم گرامیداشت امسال از آقای مهندس “فواد جلیلیان” مدیرعامل محترم شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء، با اهدا لوح تندیس و لوح تقدیر توسط وزیر محترم راه و شهرسازی قدردانی شد.

در بخشی از متن لوح سپاس که به امضای جناب آقای دکتر علی اکبر صفایی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی رسیده، خطاب به آقای مهندس فواد جلیلیان آمده است:

” ضمن تبریک روز جهانی دریانوردی با اهدای این لوح از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند شما در جهت حضور مقتدرانه و افتخارآفرین جمهوری اسلامی ایران در پهنه دریاها و توسعه دریایی کشورمان، به‌عنوان شرکت نمونه بندری کشور تقدیر و تشکر می شود. توفیق روزافزون شما را در تداوم این مسیر متعالی و نیل به اهداف اقتصاد دریاپايه کشور از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.”

مدیرعامل شرکت بتاء نیز در حاشیه این برنامه درباره این موفقیت گفت: شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء با انجام بیش از ۵۰ درصد عملیات کالاهای کانتینری در بندر شهید رجایی، یکی از بزرگترین اپراتورهای صنعت دریایی و بندری کشور است که توانسته به این موفقیت دست یابد.

مهندس “فواد جلیلیان” بیان کرد: در دوران سخت تحریم‌ها این شرکت توانست با سرمایه‌گذاری‌های گسترده در زمینه تجهیزات نوین بندری، ارتقاء روزافزون توانمندی نیروی انسانی مجرب و اصول مدیریتی کارآمد، ترمینال‌های این شرکت در بندر شهید رجایی را مانا و پویا نگه دارد و جایگاه خوبی برای این مجموعه در بین ترمینال‌های دیگر از آن خود کند.

وی گفت: این شرکت توانسته است در مدت یکسال گذشته با ارتقاء نرم‌های عملیات و افزایش سطح خدمات‌دهی به مشتریان با توجه به سایز کشتی‌ها و نوع جرثقیل‌های این ترمینال، رکوردهای قابل قبولی را از خود برجای بگذارد.

مهندس جلیلیان اضافه کرد: شرکت بتاء تلاش کرده با سرمایه‌گذاری سخت افزاری، آموزش نیروی انسانی و تهیه و تعمیر قطعات یدکی تجهیزات استراتژیک گام‌های موفقی در راستای جلب رضایت کارفرما، خطوط کشتیرانی و انعطاف در ارائه خدمات به ذینفعان بردارد.

مطالب رپورتاژ