شرکت فرودگاه‌‎ها و ناوبري هوايي ايران در هفته‎‌اي که گذشت

صنعت حمل و نقل آنلاین: سومين هفته سال جاري (14 تا 20 فروردين) سپري شد. از مهمترين اخبار اين هفته مي توان به اعلام آغاز بهسازي باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد در آينده نزديک توسط سياوش اميرمکري، مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران در نشست ديدار مديران شرکت‌هاي هواپيمايي با وزير راه و شهرسازي، اشاره کرد.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین به نقل از روابط عمومي شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران مهمترين اخبار هفته اخير را از نظر مي گذرانيد.

افزايش دو برابري پروازهاي آسمان کشور در نوروز 1400

مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران گفت: نوروز 1400 در مجموع 17 هزار و 141 پرواز در فضاي کشور انجام شده که نسبت به نوروز 99 افزايش 94 درصدي يافته است.

حضور مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها در ديدار نوروزي مديران شرکت‌هاي هواپيمايي با وزير راه و شهرسازي

سياوش اميرمکري رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران با حضور در سازمان هواپيمايي کشوري در نشست مديران شرکت‌هاي هواپيمايي ايراني با محمد اسلامي، وزير راه و شهرسازي شرکت کرد. در اين ديدار مشکلات شرکت‌هاي هواپيمايي و موانع پيش روي فعاليت اين شرکت‌ها به بحث و بررسي گذاشته شد.

بهسازي باند ۲۹ چپ مهرآباد به زودي آغاز مي‌شود

مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران گفت: بهسازي باند ۲۹ چپ مهرآباد به زودي آغاز مي‌شود. هماهنگي‌هاي لازم انجام شده و خوشبختانه با يک برنامه‌ريزي دقيق از اوايل ارديبهشت ماه اين پروژه آغاز خواهد شد.

حمايت شرکت فرودگاه‌ها از ايران‌اير (هما) جهت انجام حداکثر عمليات پروازي

مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران از حمايت اين شرکت از ايران‌اير(هما) به جهت انجام حداکثر عمليات پروازي خبر داد.

شرکت‌هاي هواپيمايي براي برقراري پروازهاي داخلي از فرودگاه امام (ره) اقدام کنند

رييس سازمان هواپيمايي کشوري از شرکت‌هاي هواپيمايي خواست نسبت به برقراري پروازهاي داخلي در فرودگاه امام خميني (ره) اقدام کنند. تورج دهقاني زنگنه، معاون وزير راه و شهرسازي و رييس سازمان هواپيمايي کشوري در نشست ديدار مديران شرکت‌هاي هواپيمايي با وزير راه و شهرسازي، با اشاره به لزوم برقراري پروازهاي داخلي در فرودگاه امام خميني (ره) گفت: درخواست ما از فرودگاه امام خميني (ره) اين است که به مقاصد کيش، مشهد، اصفهان و چند شهر ديگر پرواز داخلي برقرار شود.

تمديد عضويت اميرمکري در هيات مديره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران

با پيشنهاد رييس مجمع عمومي شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران و تصويب مجمع عمومي، عضويت سياوش اميرمکري به مدت دو سال در هيات مديره شرکت تمديد شد.

برقراري مسير پروازي مستقيم گرگان- استانبول در آينده نزديک

مديرکل فرودگاه هاي استان گلستان از برقراري مسير پروازي گرگان- استانبول در آينده نزديک خبر داد.

پوشش ارتباطي فرودگاه ياسوج ارتقا مي‌يابد

دستيار ويژه وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در ديدار با مدير فرودگاه شهداي ياسوج از برنامه‌ريزي براي ارتقا و بهينه سازي پوشش ارتباطي اين فرودگاه خبر داد.

فرودگاه سقز در يک قدمي دريافت سند مالکيت تمام اراضي است

صدور اسناد ۵۸ هکتار باقيمانده اراضي فرودگاه سقز در مرحله پاياني قرار دارد.

مطالب رپورتاژ