جلسه هم‌اندیشی تسهیل در امور مانور و تخلیه واگن‌های هرمزگان

جلسه هم‌اندیشی در راستای برنامه‌ریزی دقیق‌تر و تسهیل در امور مانور و تخلیه واگن‌های در اداره کل راه‌آهن هرمزگان با حضور مهندس بابک احمدی عضو ه‍یئت مدیره و معاون محترم بازرگانی و بهره‌برداری راه‌آهن، مدیران کل سیروحرکت، بازرگانی و بازاریابی، راه‌آهن هرمزگان، لجستیک، دفتر مهندسی حمل‌ونقل، مدیران، مسئولین و نمایندگان شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی در سالن اجتماعات اداره کل راه‌آهن هرمزگان برگزار شد.

به نقل از خبرگزاری ریل‌نیوز،‌ در ابتدای این جلسه مهندس ماسوری مدیرکل راه‌آهن هرمزگان با تأکید بر موضوع تخلیه در این اداره کل خواهان تفاهم اساسی در بعد تخلیه شدند و افزودند: همدلی و همفکری در بعد اندیشه‌ها باعث تحقق اهداف تخلیه این اداره کل خواهد شد. 

در ادامه مهندس بابک احمدی معاون محترم بازرگانی و بهره‌برداری گفت: افزایش ظرفیت بارگیری و تخلیه بخصوص تخلیه از مباحث مهم است و در راه‌آهن هرمزگان بحث تخلیه یک گلوگاه اساسی است. ایشان بر تصمیم سریع و زودبازده و افزایش بهره‌وری با جاری‌سازی ایده‌های نو و تعامل تأکید داشتند.

تأکید بر نظم در بارگیری و تخلیه راه‌حل گلوگاه مورداشاره هست و در پایان پس از نظرات و پیشنهادات حاضرین جهت راه‌حل مشکلات صورت‌جلسه تنظیم گردید.

 

مطالب رپورتاژ