با رویکرد حرفه‌ای در نمایشگاه گردشگری تهران حضور‌ یافتند

صنعت حمل و نقل آنلاین: پانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران در‌محل نمایشگاه‌های بین‌المللی از تاریخ ۹ تا ۱۲ بهمن برگزار می‌شود.

 

گردشگری سلامت به سبب پرآوازه بودن نظام درمانی و قیمت‌های پایین مورد توجه کشورهای همسایه قرار گرفته است و روند مراجعات بیماران موجبات توسعه اقتصادی در گردشگری سلامت را ایجاد کرده است.

امسال در سالن میلاد پانزدهمین نمایشگاه گردشگری شاهد یک‌رویکرد ابتکاری با عنوان «ارزش‌افرینان گردشگری سلامت» بودیم که فضای حرفه‌ای برای مذاکرات تجاری با همتایان خارجی فراهم کرده است.

 

همایون‌ذرقانی مدیرمسئول ماهنامه سفر یکی‌از مبتکران این ایده در‌باره این نحوه مشارکت می‌گوید: امسال پانزدهمین نمایشگاه گردشگری میزبان هیات‌هایی از کشورهای پاکستان، اقلیم‌کردستان عراق، عمان و ترکیه هستیم که نیاز بود تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری با حضور مراکز درمانی معتبر ایجاد شود.

به همین منظور با همکاری وزارت بهداشت و درمان و‌آموزش عالی و همچنین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و‌ صنایع دستی پاویون «ارزش‌آفرینان گردشگری سلامت» طراحی شد تا رویکرد حرفه‌ای به مذاکرات تجاری در موضوع گردشگری سلامت داشته باشد.

 


به کفته مدیرمسئول ماهنامه سفر بازدیدکنندگان خارجی این فرصت را داشتند تا از نزدیک با نمایندگان ۱۰ بیمارستان معتبر درمانی مذاکره کنند و توافقاتی را برای اعزام بیماران به ویژه از اقلیم‌ کردستان عراق داشته باشند.
پاویون ارزش‌آفرینان گردشگری سلامت در‌نلاش است تا با برگزاری رویدادهای تخصصی زنجیره ارزش در موضوع گردشگری‌سلامت را تقویت کند.

ماهنامه سفر با سه دهه فعالیت حرفه‌ای در عرصه رسانه‌های گردشکری نقش بارزی در عمق‌بخشیدن‌به ارتباطات تجاری در سال‌های اخیر داشته و همکار رسانه‌ای معتبرترین نمایشگاه‌های گردشگری جهان از جمله itb برلین، فیتور در مادرید و WTM در لندن بوده است.

مطالب رپورتاژ