اکسپوی روسیه – ایران با حضور ۳۰۰ مشارکت‌کننده در برج‌میلاد

صنعت حمل و نقل آنلاین: نخستین اکسپو تجاری روسیه – ایران با همکاری انجمن تجاری ایران از ۱۸ تا ۲۰ مهر ماه سال جاری در مرکز همایشی بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

اکسپوی تجاری روسیه – ایران که در نوع خود بزرگ‌ترین‌ رویداد تجاری روسیه در ایران استT از سوی «زاروبِژ-اکسپو» برگزار می‌شود و دست کم ۳۰۰ شرکت‌کننده روسی از  اتحادیه صنعتگران و بازرگانان روسیه، مرکز تجاری توسعه اقتصادی اتحادیه کشورهای مستقل مشترک‌المنافع، اتحادیه‌ها و نهادهای تحت حمایت اتاق بازرگانی و صنایع روسیه و اتحادیه گاز روسیه به‌عنوان شریک برنامه کاری مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار ماهنامه صنعت حمل‌و‌نقل‌ در بیانیه خبری ارسالی از سوی «زاروبِژ-اکسپو» برگزارکننده این رویداد، هدف همایش تجاری تهران‌ را حمایت از تحکیم و تقویت روابط تجاری و اقتصادی، تنوع بخشی همکاری، ترویج محصولات صادراتی کارخانه‌های روسیه به بازار‌های خاور نزدیک و همچنین صدور کالاهای ایرانی به روسیه برشمرده است.

در اکسپوی تجاری روسیه – ایران  نمایندگانی از شرکت‌های بزرگ در حوزه‌های فنآوری‌های IT، انرژی، صنایع نفت و گاز و صنعت شیمیایی، مهندسی مکانیک، متالورژی، ساخت و ساز، صنایع کاغذ و خمیرکاغذ و صنعت چوبی، صنعت، معدن و مواد شیمیایی؛ حمل و نقل، صنعت کشاورزی؛ کالاهای مصرف عمومی، پزشکی، علم و آموزش با همتایان ایرانی خود مذاکره خواهند داشت.

نشست‌های مشترک اکسپو شامل موضوعاتی بدین شرح است:

–  «چشم‌اندازهای گسترش همکاری روسیه و ایران در سطح بین منطقه‌ای»

– گفت‌وگوهای تجاری «روسیه – ایران»

– کنفرانس‌های بین المللی همکاری‌ها در بخش‌های انرژی، حمل و نقل

– میزگردهای پزشکی و فناوری‌های دارویی، کشاورزی، ساخت و ساز، بورس آموزش و پژوهش

ورود علاقه‌مندان به مشارکت در نخستین اکسپوی ایران و روسیه  آزاد است.

مطالب رپورتاژ