مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه
الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز خبرنگار گروه رسانه‌ای ترابر " صنعت حمل و نقل آنلاین- ماهنامه صنعت حمل و نقل- ماهنامه سفر و Explore Iran "

استقبال از مهر 1400در شهر زير زميني

صنعت حمل و نقل آنلاین: نايب رييس هيات مديره و مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از تقویت حداکثری ناوگان متروي تهران و حومه برای استقبال از مهر جهت خدمات رسانی حداکثری به شهروندان در نیمه دوم سال 1400با توجه به احتمال بازگشایی مراکز آموزشی خبر داد.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه، علي عبداله پور با اشاره به اينكه در صورت بازگشايي مدارس و مراكز آموزشي در نيمه دوم سال جاري با افزايش سفرهای درون شهری رو برو خواهيم شد گفت: افزايش ظرفيت خدمات رساني در نيمه دوم سال در بخش حمل و نقل عمومي سال هاست كه مورد توجه بوده اما با توجه به شيوع ويروس كرونا و اهميت رعايت پروتكل هاي بهداشتي، اين موضوع بيش از گذشته مورد توجه قرار دارد.

وي تصريح كرد: در همين راستا برنامه‌ريزي حركت قطارهاي در خطوط هفتگانه متروي تهران و حومه براساس ميزان مسافر ورودي در ساعات مختلف و پايش دوره‌اي و مستمرآمار فوق انجام مي‌پذيرد. ضمن اينكه در اين برنامه‌ريزي شرايط دوره كرونا و لزوم رعايت پروتكل هاي بهداشتي بين مسافران نيز در دستور كار اين شركت قرار دارد.

عبداله پور گفت: نظافت سالن، سكوها، شستشوي صندلي سكوها، پله هاي برقي، گيت ها، ورودي ها، نمادهاي آرم مكعبي مترو در ورودي ايستگاه ها، تابلوهاي نام ايستگاه ها و رفع نواقص احتمالي از جمله روشنايي تمامي نقاط ايستگاه، محوطه ها، آراستگي فضاي سبز و اهتمام در افزايش گل و گياه محوطه ها و حصول اطمينان از عملكرد تمامي تجهيزات و امكانات ايستگاه ها بخش ديگري از كارهاي انجام شده براي استقبال از مهر مي باشد.

وي خاطرنشان كرد: بازديد از كپسول‌هاي آتش نشاني موجود درايستگاه ها و قطارها، شستشوي محفظه كپسول آتش نشاني و سيستم هاي خشك آتش نشاني تونل و هواكش هاي ميان تونلي و همچنين با توجه به ادامه شيوع ويروس كرونا درايام باقيمانده از سال جاري عمليات ضد عفوني و شستشوي ايستگاه ها و قطارها براي حفظ سلامت مسافران و پرسنل ادامه خواهد داشت.

مطالب رپورتاژ