از اهداف انجمن؛ ایجاد تعامل حداکثری میان بخش خصوصی و دولت

صنعت حمل و نقل آنلاین: دکتر سبحان نظری مدیرعامل شرکت ترکیب حمل و نقل و دبیر جدید انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی، ضمن آرزوی توفیق برای همه‌ی همکاران در صنعت حمل و نقل ریلی، از این که برای مدتی سعادت هم‌راهی با جامعه‌ی بزرگ ریلی کشور را در جای‌گاه دبیری انجمن صنفی یافته‌، ابراز خرسندی کرد.

وی در ادامه بیان کرد: از خداوند متعال می‌خواهم که به حرمت شب‌های پرعظمت قدر، فخر و موهبت هم‌دلی را نیز به این هم‌راهی بیفزاید، چنان که با هم‌اندیشی و هم‌کاری بتوانیم در تحقق اهداف عالیه‌ی این بخش حیاتی اقتصاد کشور توفیق داشته باشیم.

سبحان نظری، دبیر انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی از اعضای محترم هیئت مدیره‌ی انجمن به علت اعتمادشان به ایشان، صمیمانه سپاسگزاری کرد و در ادامه گفت: بنده نیز به سهم خویش قدردان زحمات جناب آقای دکتر تقی‌زاده دبیر محترم پیشین انجمن هستم و از درگاه حضرت حق آرزومند توفیق ایشان را دارم.

امید است در دوره‌ی پیش رو با استعانت از خداوند و با مشارکت همه‌ی شرکت‌های عضو، در پی‌گیری مشکلات صنفی و نیز ارتقای صنعت حمل و نقل ریلی کشور با تعامل حداکثری میان بخش خصوصی و دولت گام برداریم.

در روز چهارشنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ هیات مدیره انجمن پس از بحث و بررسی‌های صورت گرفته در طی چند هفته گذشته، از میان کلیه گزینه‌های پیشنهاد شده و داوطلب به اتفاق آراء آقای دکتر سبحان نظری را به عنوان دبیر انجمن انتخاب و منصوب نمودند و از زحمات آقای دکتر تقی زاده تقدیر و تشکر نمودند.

مطالب رپورتاژ