استفاده دو هزار و ۵۰۲ دوچرخه سوار از مترو در سال ۹۹

صنعت حمل و نقل آنلاین: مشاور مديرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گفت: ۲هزار و ۵۰۲ نفر دوچرخه سوار از فروردین ماه سال۹۹ تا پايان اسفندماه ۹۹ با مترو تردد كرده اند.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین، مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروی تهران و حومه محسن محمدیان افزود: سال گذشته بيشترين آمار استفاده ســفر تركيبي مترو و دوچرخه به ترتيب در خردادماه  ۷۰۰و تيرماه ۵۶۲ دوچرخه سوار بوده است.
وي با اشاره به اينكه در ۳ ماهه ابتدايي سال نود و هشت، ۴هزار و ۲۹۸ دوچرخه سوار از مترو استفاده كردند، گفت: در ۳ ماه ابتدايي سال نود و نه،  ۸۷۳ نفر از ســفر تركيبي مترو و دوچرخه استفاده كردند.
محمدیان افزود: در ۳ ماهه آخرسال۹۸ نيز هزار و ۶۱۶ دوچرخه سوار از مترو اســتفاده كردند و ۳ ماهه آخر سال نود و نه نيز به ۴۱۰ نفر رسيد. و كمترين آمار ســفر با دوچرخه به ترتيب در فروردين ماه ۵۳ نفر، شهريورماه ۱۵۳ و مردادماه ۲۱۷ نفر به ثبت رسيده است.
وی با اشاره به اينكه خط ۵ متروي تهران دسترسي راحت تر به بوستان چيتگر را مهيا كرده گفت: بيشترين آمار ســفر با دوچرخه در خط ۵ متروي تهران و حومه به ثبت رسيده است و بعد از آن به ترتيب خط ۳ متروي تهران به دليل دسترسي به بوستان ولايت و خط ۲ به دليل داشتن تقاطع با خط ۵ بيشترين آمار سفر با دوچرخه را طي ۷ ماه گذشته داشتند.

تازه‌های کسب و کار

رسانه‌ی شیشه‌ای

دکتر رحمت‌ الله پوربابایی دبیر انجمن صنایع ریلی ایران  رسانه‌ی شیشه‌ای علاوه بر این که ترکیب دل‌نشینی است واجد معنی عمیقی نیز هست. به نظرم

از چانه‌زنی تا مطالبه‌گری

این روزها که آقای مسعود پزشکیان و شورای راهبردی ایشان به سرپرستی جواد ظریف در تکاپوی انتخاب وزرا هستند، سهم‌خواهی و لابی‌گری به شکل‌های مختلف