Picture of الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز

الهام زرقانی شیراز خبرنگار گروه رسانه‌ای ترابر " صنعت حمل و نقل آنلاین- ماهنامه صنعت حمل و نقل- ماهنامه سفر و Explore Iran "

گزارش جلسه مجمع عادی سالیانه انجمن کشتیرانی

 صنعت حمل و نقل آنلاین، جلسه مجمع عادی سالیانه (نوبت سوم) این انجمن با هدف بررسی عملکرد سالیانه، ارزیابی گزارش‌های مالی و تعیین برنامه‌ها و بودجه‌های آتی در تاریخ 07/05/1403 برگزار شد.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین، این جلسه، که با حضور آقای مهدی صیافی نماینده اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران با مشارکت فعال اعضای انجمن در محل هتل بین‌المللی اسپیناس برگزار گردیدکه به موجب این جلسه مصوبات مهمی به تصویب اعضا رسید.

مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ 07/05/1403 به شرح زیر به استحضار می رسد:

  1. تصویب گزارش عملکرد هیئت مدیره، گزارش خزانه‌دار، گزارش حسابرس و گزارش بازرس قانونی: اعضا با بررسی و ارزیابی گزارش‌های ارائه شده توسط هیئت مدیره، خزانه‌دار، حسابرس و بازرس قانونی، این گزارش‌ها را تایید و تصویب کردند.
  2. تصویب گزارش و صورت‌های مالی دوره مالی منتهی به تاریخ 29/12/1402: صورت‌های مالی و گزارش‌های مربوط به دوره مالی گذشته که در تاریخ 29 اسفند 1402 پایان یافته است، پس از بررسی توسط اعضا به تصویب رسید.
  3. تصویب حق عضویت سال 1403: میزان حق عضویت اعضا برای سال 1403 تعیین و تصویب شد.
  4. تصویب ورودیه اعضای جدید در سال 1403: مبلغ ورودیه برای اعضای جدید در سال جاری تعیین و مورد تایید قرار گرفت.
  5. تصویب برنامه و بودجه سال 1403: برنامه‌ها و بودجه پیشنهادی برای سال 1403 توسط اعضا بررسی و تصویب شد.
  6. انتخاب روزنامه اقتصاد سرآمد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار آگهی‌ها: روزنامه اقتصاد سرآمد به عنوان روزنامه رسمی برای انتشار آگهی‌های انجمن انتخاب شد.
  7. انتخاب بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل: جناب آقای حسن رضا صفری به سمت بازرس اصلی قانونی و جناب آقای غلامرضا متدین اعتمادی به سمت بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.
  8. انتخاب موسسه حسابرسی رهیافت و همکاران به عنوان موسسه حسابرسی قانونی: موسسه حسابرسی رهیافت و همکاران به عنوان موسسه حسابرسی قانونی انجمن انتخاب گردید.

به نقل از روابط عمومی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران این جلسه با بررسی دقیق موضوعات و مشارکت فعال اعضا به پایان رسید و تصمیمات گرفته شده به عنوان راهبردهای آینده انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران تعیین گردید.

گزارش کامل را در شماره 401 ماهنامه صنعت حمل و نقل دنبال کنید…

تازه‌های کسب و کار