دکتر رییس دانای عزیزمان از میان ما رفت؛

دکتر عزیزمان از میان ما رفت، مردی از جنس مردم و از رنگ مردم،او هرچه می خواست برای مردم بود، در لوح ضمیرش گویی دستورکار و مأموریت حمایت از منافع، آسایش، حقوق و سربلندی ملت ایران نقش بسته بود و چه سرافرازانه این مأموریت را به سرانجام رسانده است. مجموعه نوشته ها، سخنرانی ها، مباحث جلسات کارشناسی و دیگر فعالیت های او در کانون نویسندگان و سخنرانی هایش در مجامع مختلف علمی و اقتصادی جملگی حکایت از این مأموریت داشت. 

دکتر فریبرز رییس دانا از نخستین شماره ماهنامه صنعت حمل و نقل تا آخرین شماره آن که همین چند روز پیش منتشر شد، صادقانه و با عشق و علاقه در مقام دبیر سرویس کارشناسی ماهنامه در کنار دیگر کارشناسان در تقویت کیفیت تولید محتوای این نشریه ایفای نقش کرد و اگر برای این نشریه اعتباری حاصل شده است، یقینا از نقش بی بدیل آن مرحوم مایه می گیرد.

ماهنامه صنعت حمل و نقل ضمن تسلیت فقدان دکتر رییس دانا به خانواده آن مرحوم و دیگر کارشناسان ماهنامه، اعضاء هیئت تحریریه، کارکنان و دیگر دوستان و آشنایان یادآور می شود که شماره آینده ماهنامه به تفصیل به بیان نقش انکار ناپذیر دکتر رییس دانا در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در جامعه ایران خواهد پرداخت.  

تازه‌های کسب و کار

رسانه‌ی شیشه‌ای

دکتر رحمت‌ الله پوربابایی دبیر انجمن صنایع ریلی ایران  رسانه‌ی شیشه‌ای علاوه بر این که ترکیب دل‌نشینی است واجد معنی عمیقی نیز هست. به نظرم

از چانه‌زنی تا مطالبه‌گری

این روزها که آقای مسعود پزشکیان و شورای راهبردی ایشان به سرپرستی جواد ظریف در تکاپوی انتخاب وزرا هستند، سهم‌خواهی و لابی‌گری به شکل‌های مختلف