ارزیابی کیفی پیمانکاران؛ ظرفیت انتخاب بهترین پیمانکاران

صنعت حمل و نقل آنلاین: بابک طالبی در سفر به استان خوزستان و بازدید از پایانه های مرزی شلمچه و چذابه گفت: با پیش‌بینی‌های قانونی در خصوص ارزیابی کیفی پیمانکاران، ظرفیتی ایجاد شده است که امکان تدوین شرایطی برای انتخاب بهترین پیمانکاران را فراهم می‌آورد.

تدوین ضوابط متناسب

بابک طالبی بیان کرد:  نگاه دفتر فنی و امور پیمان‌ها این است که با تدوین ضوابط متناسب، بر اساس سوابق کارهای قبلی و توان مالی، ماشین‌آلات و نیروی انسانی، پیمانکاران مجرب و واجد شرايط انتخاب شوند.

پایانه‌های حائز اهمیت در خدمات رساني

مدیر کل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه به عنوان پایانه‌های حائز اهمیت در خدمات رساني  به زوار عتبات عالیات، براي اين سازمان از اهمیت فوق‌العاده‌ای  برخوردار هستند و با توجه به اینکه عملیات احداث ساختمان‌ها در این پایانه‌ها به پایان رسیده است، تمرکز سازمان بر تکمیل محوطه‌ها و ایجاد خدمات رفاهی در محوطه‌ها برای تردد كنندگان  مرزی است.

کاهش اعتبارات عمرانی

طالبی کاهش اعتبارات عمرانی را از بزرگترین دغدغه‌های سازمان در حوزه فعالیت‌های عمرانی عنوان کرد و گفت: در پایانه‌های مرزی و در محدوده‌های ایست اختیاری می‌توان با استفاده از روش‌های متداول سرمایه‌گذاری و با همکاری دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری، زمینه سرمایه‌گذاری سرمایهگذاران جهت خدمت‌رسانی بهينه  به مترددین را فراهم آورد.
مدیر کل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تکمیل سایت پایانه مرزی چذابه خبر داد و افزود: حدود 16 هزار متر مربع از این سایت نیازمند تکمیل است .

آماده سازی 3 هزار و 310مترمربع حسینيه

وی با بیان اینکه علاوه بر این میزان، بخش های دیگری از سایت نیازمند آماده سازی و تکمیل است، گفت: آماده سازی 3 هزار و 310مترمربع حسینيه  این پایانه نیز در دستور کار قرار می گیرد.

مطالب رپورتاژ