پیام تبریک رئيس سازمان هواپيمايي کشور

صنعت حمل و نقل آنلاین: کاپيتان تورج دهقاني زنگنه رئيس سازمان هواپيمايي کشور در پيامي ميلاد پيامبر اکرم، حضرت محمد مصطفي (ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبريک گفت.

متن پيام بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه فرو ماند از جمال محمد

سرو نباشد به اعتدال محمد

در آستانه 17 ربیع الاول، جهان اسلام، غرق شادي از ميلاد اسوه انسان دوستي، رسول مهربانی و زیباترین گوهر هستی است. حضرت محمد مصطفی (ص) با آمدنش، جهان را از عطر حضور پر برکتش بهره مند ساخت و در عصر تاریکی و جهالت، با آوردن متعالی ترین دستورات الهي، بشريت را به سمت سرچشمه نور راهنمایی نموده و صلح و عدالت را براي جهانيان به ارمغان آورد.

در جهان آشفته امروز نیز وحدت و همدلی، يكي از منسجم ترين الگوهاي به يادگار مانده از پيامبر اسلام است كه با پیروی و نصب العين قراردادن آن، می توان به جهانی عاری از ظلم و ستم و نابرابری دست یافت. لذا برماست كه با بكارگيري و پيروي از فرامین آن حضرت (ص)، به قلل رفیع افتخار و عزت نائل آئيم و اميد است در سايه بركات این ایام خجسته در امر خطیر خدمت رسانی به مردم عزيز كشورمان، پيوند قلبي خود را مستحكم تر و در شكوفايي و پويايي صنعت حمل و نقل هوايي و دستيابي به آینده‌ای بهتر و درخشان‌تر از امروز، بيش از پيش موفق و سربلند باشیم.

اینجانب فرا رسيدن ميلاد فرخنده رسول محبت و رحمت، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، حضرت ختمي مرتبت، رسول اکرم، حضرت محمد مصطفی (ص) و فرزند صالحش، امام صادق (ع) را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت هاي مسلمان جهان اعم از شيعه و سني و تمامی همکارانم در صنعت هوانوردی کشور شادباش عرض نموده از خداوند متعال، سربلندی و پیروزی برای تمامی مسلمین جهان مسالت می نمایم .

مطالب رپورتاژ