وزير راه و شهرسازى در سفربه قزوين انجام شد: پيشرفت قطعات ١تا ٣ از قزوين به الموت به طول ٦٤ كيلومتر با ٨٠ درصد پيشرفت فيزيكى

وزير راه و شهرسازى در سفر به استان قروين از بخشى از پروژه راه اصلى قزوين-الموت-تنكابن بازديد كرد و در جريان روند تكميل اي پروژه بااهميت استان قرار گرفت.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین، محمد اسلامى وزير راه و شهرسازى طى سفر به استان قروين از پروژه راه اصلى قزوين-الموت-تنكابن بازديد كرد و در جريان روند تكميل اين پروژه قرار گرفت.

راه اصلى قزوين-الموت-تنكابن به طول ١٦٤ كيلومتر است كه در ٦ قطعه طراحى شده و تكميل خواهد شد. قطعه ١ تا ٣ اين پروژه كه از قزوين تا الموت است شامل كيلومتر صفر تا ٦٢ است كه هم اكنون در حال اجراست و ٨٠ درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

قطعه ٤ از كيلومتر ٦٢ تا ٩٦، ٣٠ درصد پيشرفت فيزيكى دارد و قطعه ٥ شامل كيلومتر ٩٦ تا ١٣٠ و قطعه ٦ از كيلومتر ١٣٠ تا ١٦٤ است كه هنوز آغاز نشده است.

گفتني است، در اين سفر خيرالله خادمئ مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل، اكبري معاون حمل و نقل سازمان راهدارى و حمل و نقل جاده اى، سيدقاسم بى نياز رييس مركز روابط عمومى وزارت راه و شهرسازى، وزير را طى اين سفر همراهى مي كنند.

همچنين، هدايت الله جمالي پور، شفيعى فرماندار، سياه كالى مرادى و محمدبيگى نمايندگان مجلس در بازديدها حضور دارند.

مطالب رپورتاژ