رشد ۵۰ درصدی عملکرد پاسخگویی ۱۴۱ در استان‌های کشور

علی اکبر آشوری مدیر مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای: عملکرد پاسخگویی مراکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل جاده ای در استان های کشور از رشد ۵۰ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین، علی اکبر آشوری مدیر مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان این مطلب گفت: از ابتدای خرداد تا پایان تیرماه سال جاری به رغم افزایش ۲۰ درصدی تماس های کاربران جاده ای نسبت به مدت مشابه سال قبل، بار تماس‌های بخش پاسخگویی ستادی به دلیل افتتاح بخش استانی حداقل ۵۰ درصد کاهش یافته است. 

وی با اشاره به عملکرد سامانه جامع اطلاع‌رسانی ۱۴۱ در مردادماه امسال اظهار داشت: در ماه گذشته ۹۸۲ هزار و ۲۴۹ تماس با سامانه تلفنی مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای برقرار شد که نسبت به تیرماه ۲۱/۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: طی همین مدت استان‌های تهران با ۳۹ درصد، البرز با ۱۵ درصد و مازندران با ۱۲ درصد بیشترین سهم تماس از کل تماس‌های برقرارشده با سامانه تلفنی ۱۴۱ را داشته‌اند.

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای، مجموع تماس‌های بخش پاسخگویی ۱۴۱ در مردادماه را بالغ بر ۶۰ هزار تماس عنوان کرد و گفت: سهم پاسخگویی ستادی از تماس‌های این مرکز ۵۳/۴ درصد و سهم پاسخگویی استانی ۴۶/۴ درصد با متوسط مدت ۱۱۶ ثانیه بوده است.

آشوری یادآور شد: در مردادماه ۲۲۰ هزار و ۲۶۱ بازدید از وب‌سایت، ۲۰۶ هزار و ۱۹۳ درخواست در اپلیکیشن و ۶۶ هزار و ۹۸۸ پیامک ارسالی در سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ ثبت شده است که نسبت به تیرماه ۹۹ به ترتیب ۱۰/۶ درصد افزایش، ۳۱/۹ درصد کاهش و ۱/۵ درصد افزایش را داشته‌اند.

مطالب رپورتاژ