بخش خصوصی حوزه بندری و دریایی انجمن کشتیرانی

خود تحریمی داخلی دل را به درد می آورد!

به گزارش خبرنگار صنعت حمل و نقل آنلاین: دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی ضمن قدردانی از تمامی فعالان حوزه دریایی و گذشتگان به تحریم های تحمیلی اشاره کرد و شرکت‌های بخش خصوصی را به عنوان سربازان خط مقدم مقابله با تحریم ها دانست. 

خود تحریمی

تحریم‌ها، نمی توانند کاری را که با اعتقاد معنوی صورت می‌گیرد متوقف کنند و نقشه تحریم‌کنندگان را نقشه برآب می کند.

پل مه در ادامه به خود تحریمی ها اشاره کرد و گفت:تحریم‌های آمریکا ما را از پای در نمی آورد. خود تحریمی داخلی دل را به درد می آورد.

موانع مالیاتی و بیمه‌ای

دبیر انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته با اشاره به موانع مالیاتی و بیمه‌ای که پیشِ روی فعالان بخش خصوصی قرار گرفته است، گفت: متاسفانه در این زمینه نه سازمان امور مالیاتی و نه سازمان تامین اجتماعی هیچگونه همکاری با بخش خصوصی ندارند.
بخش خصوصی در زمان تحریم‌ها در جهت پایداری ایران اسلامی نیاز به حمایت دارند. بخش خصوصی برای ورود کالا به کشور تلاش می‌کند اما با آنها برخورد خوبی نمی‌شود.

اجماع و هم افزای بخش دولتی و خصوصی

بخش خصوصی برای پایداری ایران اسلامی تلاش می کند، لازمه هم‌افزایی در موقعیت کنونی اجماع دولت و بخش خصوصی است. با همه این اوصاف بخش‌خصوصی از اینکه با تمام مشقت‌ها توانسته به وظیفه ملی و شرعی خود عمل کند بسیار مفتخر است.

مسعود پل مه در ادامه بیان کرد: توانسته ایم به عنوان یکی از اجزای وظیفه شناس برای دستیابی به اهداف جمهوری اسلامی ایران نقشی هر چند کوچک ایفا کنیم و در این مسیر انتظار داریم همراهی ها بیشتر باشد.

 

 

مطالب رپورتاژ