حرکت قطارها نشانه عبور از تحریم هاست

صنعت حمل و نقل آنلاین: مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی جهاد خودکفایی صنعت ریلی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن در ایستگاه راه‌آهن تهران برگزار شد.

مشارکت وزارت دفاع در جهاد راه آهن

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: راه جهاد خودکفایی از سوی وزارت راه و راه‌آهن انتخاب شده است و خدا را شاکریم در این جهاد ما نیز مشارکت داریم.

امیر حاتمی گفت: امروز گزینه اصلی روی میز ما در قبال دشمنی که با نهایت وحشیگری هر آنچه می‌تواند علیه ملت ایران انجام می‌دهد، خودکفایی است.

تلاش دشمن در محرومیت حق طبیعی مردم

وی ادامه داد: ملت ایران این دشمنی را فراموش نمی‌کند که چگونه تروریسم اقتصادی وحشیانه علیه ملت ما تحمیل شده است، در شرایطی که بسیاری از کشورها به دارو، علم و فناوری دسترسی دارند، دشمن تلاش می‌کند ملت ما را از حق طبیعی خود محروم کند.

در همه زمینه‌ها جهاد می‌کنیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: در همه زمینه‌ها جهاد می‌کنیم. ما به عنوان بخش دفاعی کشور این اطمینان را می‌دهیم این راه را 40 ساله آمده‌ایم و می‌دانیم انتهای این مسیر افق روشنی است و در دهان دشمن خبیث خواهیم زد.

وی افزود: ما نه برای منفعت اقتصادی بلکه برای مشارکت در کنار راه‌آهن و وزارت راه هستیم.

تحریم‌ها را به هیچ حساب کرده‌ایم

امیر حاتمی اضافه کرد: دشمن 40 سال قبل خواست ما را در محرومیت قرار دهد و جنگ تحمیلی را علیه ما آغاز کردند و امروز هم کماکان ما را تحریم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند اما من در وزارت دفاع از کسی نشنیده‌ام که درباره تحریم صحبت کند و تحریم‌ها را به هیچ حساب کرده‌ایم.

عبور از تحریم ها

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: ما از تحریم‌ها عبور کرده‌ایم و وقتی قطارهای ما حرکت می‌کند یعنی از تحریم‌ها عبور کرده‌ایم.

وی خطاب به مدیران راه‌آهن و وزارت راه گفت: ما با نهایت قوا در خدمت شما خواهیم بود و در کنار شما در این جهاد حضور داریم.

 

مطالب رپورتاژ