تقویت تعاملات و هماهنگی‌ها در اجرای برنامه‌ها با تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل جاده‌ای

​قائم‌مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ستاد و امور استان‌ها و مجلس شورای اسلامی، بر تقویت تعاملات کاری و هماهنگی‌ها در اجرای برنامه‌ها باتشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین، داریوش امانی قائم مقام این سازمان در ستاد امور استان‌ها و مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی با معاون حمل و نقل و مدیران حوزه حمل و نقل اظهار داشت : تشكل‌ها و انجمن‌های صنفی‌، محور ارتباطی بخش حاکمیتی با جامعه شرکت‌ها و رانندگان به شمار می‌روند و در اجرای مطلوب و موثر برنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و تصمیمات اتخاذ شده نقش موثری دارند‌. 

وی تصریح کرد : با توجه به شرایط موجود مي‌بايست از طریق برگزاری نشست‌های مجازی به صورت ویدیو کنفرانس‌، هماهنگی‌های لازم را با رؤسا و نمایندگان صنوف شرکت‌ها و رانندگان در بخش حمل و نقل کالا و مسافر انجام داده و در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها مد نظر قرار داد.

امانی رسيدگی به وضعیت شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر را یکی از اولویت‌های اصلی بخش حمل و نقل اعلام کرد و افزود : با توجه به کاهش تقاضا در حوزه حمل و نقل مسافر و خسارت‌های مالی در این بخش به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ می‌بایست روند رسیدگی به این مشکلات با شدت بیشتری دنبال شود و به منظور جبران بخشی از این خسارت‌ها بسته‌های حمایتی مورد نیاز شاغلان این بخش از طریق هماهنگی با سایر دستگاه‌ها تهیه و اجرا شود.

به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، قائم‌مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: این سازمان يكي از سازمان‌های خدمات‌رسان به عموم هموطنان در کشور به شمار می رود که همواره تلاش بر این است تا با شناسایی مشکلات و کاستی‌های موجود سطح خدمات رسانی در این سازمان به کاربران و خدمات گیرندگان آن به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

اين گزارش حاکی است، در ادامه این نشست مهران قربانی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی سخنانی به دغدغه‌های مهم در این بخش اشاره کرد و برنامه‌ها و راهکارهای رفع مشکلات موجود را ارائه نمود.

همچنین مدیران زیرمجموعه این معاونت برنامه‌های عملیاتی و طرح‌های اجرایی خود را در راستای ارتقای وضع موجود و افزایش بهره‌وری در عملکرد‌ها در سال جاری معرفی کردند.

مطالب رپورتاژ