عضو هیأت عامل و معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی

تدوین طرح جایگزینی شناورهای فلزی با شناورهای چوبی

صنعت حمل و نقل آنلاین: عضو هیأت عامل و معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از تلاش سازمان بنادر در شرایط سخت ناشی از تحریم و شیوع ویروس کرونا در خصوص حمایت و پشتیبانی این سازمان از ناوگان دریایی کشور در حوزه نفتی، تجاری و شناورهای کوچک به لحاظ عملیاتی، فنی و سیاسی خبر داد.

طرح جایگزینی شناور های فلزی با شناورهای چوبی

جلیل اسلامی در نشست مدیران سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: در این شرایط حساس و تعیین کننده، اتحاد و همگرایی بخش دریایی کشور، بیش از گذشته ضرورت و الزام دارد.

وی همچنین  از  در دست طراحی و تدوین بودن راهبرد های دریایی برای اولین در کشور خبر داد و گفت: با تبیین این راهبردها، تکلیف عملیات دریایی کشور در شقوق مختلف روشن خواهد شد.

معاون دریایی سازمان بنادر کنترل و مانیتورینگ عملیات دریایی را یکی از مهم ترین مباحث دانست و تصریح کرد: در این بخش، سرمایه گذاری و استفاده از سیستم های مختلف چون جی پی اس ، ال آر آی تی و غیره بسیار ضروری است تا بتوانیم خدمات دریایی را کیفی تر کنیم و ناوگان را توسعه دهیم.

طرح جایگزینی شناور های فلزی با شناورهای چوبی

جلیل اسلامی با اشاره به ممنوعیت تردد شناور سنتی در بنادر کشور منطقه به واسطه شیوع ویروس کرونا بیان کرد: یکی از دغدغه های سازمان بنادر، معیشت این قشر زحمت کش است، بنابراین طرح جایگزینی شناور های فلزی با شناورهای چوبی را در دست طراحی و اجرا داریم.

مطالب رپورتاژ