با هدف برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی هرچه بیشتر انجام گرفت؛ برگزاری اولین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی افتتاح خط راه‌آهن خواف – هرات

با هدف برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی هرچه بیشتر انجام گرفت؛ اولین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و امور بین‌المللی مربوط به افتتاح خط راه‌آهن خواف – هرات در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین، اولین جلسه کمیته اطلاع رسانی و امور بین المللی مربوط به افتتاح خط راه‌آهن خواف – هرات به مدیریت سیدقاسم بی‌نیاز، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاونت‌های مختلف ستادی وزارت راه و شهرسازی، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، نماینده وزارت امورخارجه در امور افغانستان، سرکنسول ایران در هرات به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، آخرین برنامه‌ریزی درخصوص انجام مقدمات لازم جهت افتتاخ این پروژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه سیدقاسم بی‌نیاز، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی و مدیر کارگروه فرهنگی – تبلیغی این پروژه ضمن تاکید بر برگزاری هرچه مطلوب‌تر این مراسم بر یک افتتاح خوب با برنامه ریزی مناسب در حوزه کارهای زیربنایی و نرم‌افزاری با هماهنگی طرف افغانستانی تاکید داشت.

همچنین مقرر شد کلیه هماهنگی های لازم بین شرکت راه‌آهن و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در بحث اتمام پروژه و همچنین آموزش اپراتور هماهنگی‌های لازم انجام و موانع موجود برطرف شود.

مطالب رپورتاژ