با هدف افزایش رضایتمندی مسافران آغاز شد پویش زیباسازی شهر فرودگاهی برای نوروز ٩٩

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : نوروز ٩٩ شاهد ایجاد تغییرات گسترده در فرودگاه امام (ره) با هدف افزایش رضایتمندی مسافران خواهیم بود.

علی کاشانی حیدری اظهار كرد: نخستین جلسه بررسی اقدامات در دست اجرا در شهر فرودگاهی برای نوروز ٩٩ با حضور جمعی از مدیران ارشد این مجموعه برگزار شد و این اقدامات با جزئیات کامل مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس تاکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و دستور مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی، برنامه ریزی ها برای سال پیش رو با هدف ارائه خدمات شایسته به مسافرین و مراجعین این مجموعه صورت گرفته و افزایش رضایتمندی به عنوان مهمترین اولویت تمامی این برنامه ها تعیین شده است.

کاشانی حیدری گفت: آغاز به کار پویش زیباسازی شهر فرودگاهی یکی از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه بود که هدف از آن ایجاد جلوه های زیبای بصری در ترمینال ها و مسیرهای دسترسی و معابر این مجموعه است.

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه کرد: باتوجه به این که فرودگاه امام (ره) به عنوان درگاه اصلی ورودی و خروجی کشور محسوب می شود، زیباسازی آن نقش اساسی در آشنایی مسافران خارجی با کشورمان دارد از همین رو این مساله مورد تاکید مدیران مجموعه قرار گرفت.

او افزود: اقدامات در نظر گرفته شده برای نوروز ٩٩ در فرودگاه امام (ره) بر اساس مطالعات انجام گرفته روی نظر سنجی های دریافتی از مسافران و با هدف رفع دغدغه ها و درخواست های آن ها صورت می گیرد.

مطالب رپورتاژ