اجرای طرح مدیریت یکپارچه سواحل سیستان و بلوچستان

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بندر چابهار جهت حفظ حق و منافع آیندگان از سواحل سیستان و بلوچستان، طرح تدقیق مدیریت یکپارچه سواحل استان را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش سایت خبری صنعت حمل و نقل، عباس آذرپیکان درباره اجرای طرح مدیریت یکپارچه سواحل سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: یکی از وظایفی که در این مصوبه به سازمان بنادر محول شد، تدقیق و بررسی جزئی مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی  بود، اذعان کرد: مشاور جهت تدقیق طرح ملی ICZM یا مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان انتخاب شده و مطالعات آن در حال انجام است که انتظار می‌رود همه ارگان‌های متولی در سیستان و بلوچستان در مورد انجام مطالعات این طرح با مشاور همکاری و هماهنگی لازم را به عمل آورند.

 وی بیان کرد: طبق دستور استاندار دستگاه‌های اجرایی باید علاوه بر توجه به قانون‌مداری، موارد مطروحه در حوزه سواحل را در کارگروه مدیریت سواحل استان بررسی و حل و فصل کنند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادرودریانوردی، معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کمیته سواحل، یکی از کمیته‌های راهبردی مهم جهت هماهنگی بین بخشی است که جلسات آن منظم و به صورت شفاف برگزار می‌شود.

مطالب رپورتاژ