شرکت خدمات بندری بتاء پایاینه دار نمونه

انتخاب پایانه دار نمونه بندری در سال 99

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین: مدیرعامل شرکت بتاء درباره این موفقیت گفت: شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء با انجام حدود 50 درصد عملیات کالاهای کانتینری در بندر شهید رجایی، یکی از بزرگترین اپراتورهای صنعت دریایی و بندری کشور است که توانسته به این موفقیت دست یابد.

مهندس مهدی قائم مقامی بیان کرد: در دوران سخت تحریم ها این شرکت توانست با ارتقاء روز افزون توانمندی نیروی انسانی مجرب و اصول مدیریتی کارآمد، ترمینالهای این شرکت در بندر شهید رجایی را پویا نگه دارد و جایگاه خوبی برای این مجموعه در بین ترمینال های دیگر از آن خود کند.

وی گفت: این شرکت توانسته است در مدت یک سال گذشته با ارتقا نرم های عملیات و افزایش سطح خدمات دهی به مشتریان با توجه به سایز کشتی ها و نوع جرثقیل ها این ترمینال رکوردهای قابل قبولی از خود بر جای گذارد.

مهندس مهدی قائم مقامی اضافه کرد: شرکت بتاء کوشیده با سرمایه گذاری سخت افزاری، آموزش نیروی انسانی و تهیه و تعمیر قطعات یدکی تجهیزات استراتژیک گامهای موفقی در راستای جلب رضایت کارفرما، خطوط کشتیرانی و انعطاف در ارائه خدمات به ذینفعان بردارد.

متن لوح سپاس که به امضای آقای راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی رسیده، خطاب به آقای مهدی قائم مقامی آمده است: ” در روز جهانی دریانوردی و به پاس خدمات و تلاش های ارزنده تان در رشد وتوسعه دریایی جمهوری اسلامی ایران با اهدای این لوح، از جنابعالی به عنوان شرکت پایانه دار نمونه تقدیر و تشکر می گردد.”

مطالب رپورتاژ